algemene discussie | PlayStation

Mijn Dualsense die bij de console zat heeft last van stick drift. Zijn er mensen met ervaring voor het inroepen van de garantie? PS5 is aangekocht oktober 2021. Zou Sony deze nog fixen of best direct naar de Fnac gaan?

Mijn Dualsense die bij de console zat heeft last van stick drift. Zijn er mensen met ervaring voor het inroepen van de garantie? PS5 is aangekocht oktober 2021. Zou Sony deze nog fixen of best direct naar de Fnac gaan?
Mijne kwam van dreamland en ben toen gewoon naar dreamland gegaan.
Ze hebben me direct een andere gegeven

Kan je nog ergens een PS5 kopen met een deel Eco Cheques?

Mijn broer heeft er nog wat liggen en zou nu toch een PS5 willen aankopen.

Grts

als je in west vlaanderen woont > multibazar in Izegem en Pittem aanvaarden normaal gezien voor alles eco cheques (vorige jaar nieuwe bbq ermee gekocht)
ook wel geen idee of ze stock van ps5 hebben.

Mijn ps5 staat verticaal maar die officiële stand is precies toch niet volledig stabiel.

Heb een kat in huis die nogal graag overal op de kasten rond loopt of gaat liggen 🙄

Heb al verschillende andere vertical stands bekeken maar das weer 13 in een dozijn ook. Iemand tips voor een goeie? Zag er bv die gewoon een rubberen bumper rechts en links zijn, wat wel ok leek

Hoi, wij hebben een PS5 en 2 PS4's en één playstation plus account onder mijn naam. Snap ik het goed dat er geen manier is dat mijn twee zoontjes op hun PS4 gebruik kunnen maken van playstation plus, maar ook nog steeds met de PS5? Dus 3 toestellen... Kan dat?

Hoi, wij hebben een PS5 en 2 PS4's en één playstation plus account onder mijn naam. Snap ik het goed dat er geen manier is dat mijn twee zoontjes op hun PS4 gebruik kunnen maken van playstation plus, maar ook nog steeds met de PS5? Dus 3 toestellen... Kan dat?
Als je inlogt met jouw account kan je spelen op de 3 toestellen. Kweet nu niet als het tegelijkertijd kan.

Je kan je PlayStation Plus abonnement delen met andere profielen op hetzelfde toestel. Dit gaat slechts eenmaal per PS5 en PS4-console:

Op PS5 dien je hiervoor "Console delen en offline spelen" in te schakelen (onder Instellingen > Gebruikers en accounts).
Op PS4 dien je hiervoor je toestel te activeren als de "Primaire PS4-console voor je PSN account" (onder Instellingen > Accountbeheer).

Ieder profiel op de PS5 en je primaire PS4-console heeft hierna toegang tot PlayStation Plus (en je aangekochte content).

Op de tweede PS4-console dien je echter ingelogd te zijn met je PSN account om hiermee online te spelen.

Je zou dus kunnen family sharen, maar dan zal één van je zoontjes met je PSN account moeten spelen op de tweede PS4-console. Mocht je met beide willen samenspelen (3 consoles tegelijkertijd), dien jij een apart profiel te gebruiken op je PS5.

Laatst bewerkt:
Ik heb iets ambetant voor met men ps4.
Verleden jaar had ik miserie om blu-ray van Last Night in Soho af te spelen. Deze was gloednieuw. Daarna heel veel blu-ray’s en dvd’s bekeken zonder probleem, tot vandaag met Fantastic Beasts 3. Eerst herkent hij de disc niet. Na paar keer proberen werkt hij dan toch, maar vanaf 60min tot 90min blokkeert hij voortdurend. Daarna is het weer normaal. Als ik nu andere film in steek is alles weer normaal.
Aan wat kan dat liggen?

Hierboven staat al de juiste uitleg, maar het gevolg is dus inderdaad dat de enige manier om alle 3 tegelijk van jouw PS+ gebruik te kunnen laten maken, is dat een van je zoontjes op PS5 speelt en jij op PS4. Namelijk:
* Een zoon speelt op PS5 die jouw primary PS5 is en waardoor jouw PS+ bruikbaar is voor elk account op die PS5.
* Andere zoon speelt op PS4 die jouw primary PS4 is en waardoor jouw PS+ bruikbaar is voor elk account op die PS4.
* Jij speelt op PS4 die geen primary PS4 is, maar jij kan op eender welke console je PS+ gebruiken.

Als jij zelf ook persé op PS5 wil blijven spelen, is de oplossing dus van een van de PS4's te vervangen door een PS5 :D. Al kan ik me inbeelden dat het nog een groter huiselijk probleem is dat de ene zoon dan een PS5 staan heeft, en de andere slechts een PS4 :).

Ik heb iets ambetant voor met men ps4.
Verleden jaar had ik miserie om blu-ray van Last Night in Soho af te spelen. Deze was gloednieuw. Daarna heel veel blu-ray’s en dvd’s bekeken zonder probleem, tot vandaag met Fantastic Beasts 3. Eerst herkent hij de disc niet. Na paar keer proberen werkt hij dan toch, maar vanaf 60min tot 90min blokkeert hij voortdurend. Daarna is het weer normaal. Als ik nu andere film in steek is alles weer normaal.
Aan wat kan dat liggen?
Lijkt mij eerder een probleem met de disc zelf te zijn als je het zo omschrijft.

Terug
Bovenaan