Sneeuwstorm
Well-known member
Ik zie daar nu toch niks waarvoor ik een Switch 2 zou kopen.
Die Octopath Traveler 0 komt denk ik ook op andere platformen uit?
Die Octopath Traveler 0 komt denk ik ook op andere platformen uit?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klopt, als het voor 3rd party games is dan koop je toch beter een PC-based handheld zoals de Steam Deck, dan heb je een veel grotere games library.De meeste games komen wel op andere platformen uit.
Het was de 3rd party direct en die zijn precies altijd een tegenvaller. Een switch 2 koop je toch voor de nintendo exclusives, tenzij je geen andere optie hebt zoals pc, ps5,xbox imo.
Maar dan nog steeds zwak wat ze hebben getoond.![]()
Hoe is dit echt..Damn man, die campfire simulator... Ziet eruit als de shovelware die zoveel stores vervuilt.. Wie heeft daarvoor betaalt om het in de spotlight te zetten?
Zoiets kan tegenwoordig vrijwel enkel nog op lokale evenementen of beurzen (FACTS, Made in Asia).Waar kan je eigenlijk een switch 2 eens proberen? Vroeger kon je in de game mania eens proberen of het iets voor je is. Maar nu?
De Switch 2 stond er ook voor 439€, dus dan is het dezelfde prijs als de MKW bundle voor Switch 2 + DKDonkey kong is bij amazon 60€,
Alhoewel mijn gewone switch stof ligt te vergaren ben ik toch weer zo zot geweest bij coolblue de switch 2 + Mario kart aannte schaffen.
Morgen komt hij toe en donkey kong en zelda ga ik ook direkt aanschaffen.
Ben benieuwd!
Serieus? Die console/handheld staat aan als je speelt he. Die componenten worden ook warm. Niet alleen batterijen worden warmHier exact hetzelfde gedaan haha.
Moet zegge heb er wel al redelijk wat uren op gespeeld!
Vraag mij juist af, als de stroomkabel inzit en je speelt docked, speel je dan puur op netstroom of toch op batterij?
Alsek dan stop en de console eruithaal vindek hem toch warm aanvoelen..
Hier exact hetzelfde gedaan haha.
Vraag mij juist af, als de stroomkabel inzit en je speelt docked, speel je dan puur op netstroom of toch op batterij?
Nog mensen met een aantal micro krassen op het scherm van de Switch 2? Het valt enkel op als je het scherm in offmodus gekanteld in het licht houdt.. anders zie of merk je er totaal niets van gelukkig.
Serieus? Die console/handheld staat aan als je speelt he. Die componenten worden ook warm. Niet alleen batterijen worden warm
Toestellen zijn ondertussen al lang zo slim dat ze op netstroom voeden en uw batterij niet gebruiken, tenzij hij moet opladen.Hier exact hetzelfde gedaan haha.
Een laptop, PC, PS5, Xbox enz wordt ook warm, batterij of niet. Ik denk dat met een Switch 2 in handheld modus eerder de GPU warm wordt dan de batterij op zich.Ja ok, maar ik wou gewoon weten of die batterij gebruikt wordt en constant bijlaadt, want als die warmte daar van komt is dat niet echt gezond voor de levensduur. Maar goed idd andere componenten zullen ook warm worden en zo wss de batterij wat mee verhitten ook.
Beetje het nadeel aan een console met handheld optie zeker.
Al goede dingen gehoord over de demo.SQUARE ENIX | The Official SQUARE ENIX Website
Welcome to the official SQUARE ENIX website. Find all the latest news and updates about your favourite games and upcoming releases.www.square-enix-games.com
Action RPG met HD-2D graphics. Lijkt mij de moeite om die demo eens uit te proberen voor wie een Switch 2 heeft.
Komt overigens ook naar andere platformen.