algemene discussie | Nintendo

Als ik een Franstalige versie koop op cartridge, kan ik dat dan nog in het NL of Engels spelen. Switch 2 staat op NL voor de kinderen. Ik ga er vanuit dat als ze dat spel spelen het NL is en dat enkel de cover in het FR is?
Dat was zo op de Switch 1; dus ik ga ervanuit dat dat nog altijd zo is. Voor de zekerheid kan je op de achterkant van een doosje eens kijken, de softwaretalen staan er normaal op, tenzij ook dat zou veranderd zijn. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om eens te kijken want ik heb zelf alleen maar Mario Kart World digitaal en that's it.

Ter voorbeeld, op mijn "Franstalige" Echoes of Wisdom staat "logiciel: EN, DE, FR, NL, ..."

Dat was zo op de Switch 1; dus ik ga ervanuit dat dat nog altijd zo is. Voor de zekerheid kan je op de achterkant van een doosje eens kijken, de softwaretalen staan er normaal op, tenzij ook dat zou veranderd zijn. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om eens te kijken want ik heb zelf alleen maar Mario Kart World digitaal en that's it.

Ter voorbeeld, op mijn "Franstalige" Echoes of Wisdom staat "logiciel: EN, DE, FR, NL, ..."
Een test gezien van een JAP cartridge en ook die was in alle talen, dus zal wel.

Ja idd. Ben ook niet op zoek naar een ander type dock ofzo - eerder een bepaalde combinaties kabels via dongle die het mogelijk maken om gewoon de USB-C-poorten vd Switch 2 te benutten om op een TV aan te sluiten. Zoals ik met Steam Deck dus ook doe. Alsof er een dock is dus, maar dan portable.

Het probleem is dat de switch 1 standaard USB-C protocol gebruikte voor beeld output. Bij de switch 2 is dat proprietary tussen Switch 2 en switch 2 dock. Zolang dat niet bekend is kan er geen unlicensed dock uitkomen.

Het probleem is dat de switch 1 standaard USB-C protocol gebruikte voor beeld output. Bij de switch 2 is dat proprietary tussen Switch 2 en switch 2 dock. Zolang dat niet bekend is kan er geen unlicensed dock uitkomen.
Het dock voor S2 heeft toch ook extra koeling omdat de S in hogere kloksnelheid draait? Dus zou de S2 dus niet overhitten als je die gewoon los zou aansluiten op de tv?

Laatst bewerkt:
Het doch voor S2 heeft toch ook extra koeling omdat de S in hogere kloksnelheid draait? Dus zou de S2 dus niet overhitten als je die gewoon los zou aansluiten op de tv?
De koeling van het dock is voor het dock zelf. Dit zorgt ervoor dat er minder hiite van het dock doorsijpeld naar de switch, maar netto zal dat nog steeds warmer zijn dan de ambiant temp van een vrijstaande switch 2.
De fan van de dock koelt de switch dus niet actief, er zijn zelfs geen kanalen naar de switch 2 toe.

De koeling van het dock is voor het dock zelf. Dit zorgt ervoor dat er minder hiite van het dock doorsijpeld naar de switch, maar netto zal dat nog steeds warmer zijn dan de ambiant temp van een vrijstaande switch 2.
De fan van de dock koelt de switch dus niet actief, er zijn zelfs geen kanalen naar de switch 2 toe.
Ik vraag mij af of, als ge nu een krachtige power bank zou hebben of andere externe stroombron, de Switch 2 dan kunt laten denken dat hij in docked mode draait en de best mogelijke performance halen.
Lijkt mij vooral om de batterij te sparen dat de Switch 2 trager loopt in docked mode.

Ik vraag mij af of, als ge nu een krachtige power bank zou hebben of andere externe stroombron, de Switch 2 dan kunt laten denken dat hij in docked mode draait en de best mogelijke performance halen.
Lijkt mij vooral om de batterij te sparen dat de Switch 2 trager loopt in docked mode.

Handheld draait die trager omdat die anders onaangenaam warm wordt om vast te houden, het geen zin heeft want een 1080p display (al zou je mss op 120fps kunnen mikken) en idd omwille van de batterijduur.

De switch is docked als deze TV output moet leveren en dat kan voorlopig alleen icm het originele dock, anders ben je handheld aan het spelen. Als er een lader insteekt laadt die gewoon de batterij bij.

Ik vraag me idd wel af of een switch in een hogere modus gaat wanneer deze docked is op een 1080p display. Want dan hoeft die eigenlijk niets meer te doen dan op zijn eigen scherm.

Kan je eens die is aangekomen is een posten of die nu echt zo goed is als ze beweren + heb je nog importkosten moeten betalen?

Ontopic:

Breath Of the Wild op Switch 2 speelt zalig! Voor mij was het die 10 euro waard om te upgraden.
8 juli verzonden, vandaag toegekomen. Geen douane, geen importtaksen moeten betalen.

De grip is heel goed, voelt onmiddellijk heel natuurlijk aan. De joycons blijven goed zitten, ook met wat wiebelen terwijl ik het aan een enkele joycon vasthoudt.

De dock adapter: mixed feelings. Komt mee naar boven met de switch, na 3 keer is het een automatisme geworden om er een vinger of een hand op te laten rusten maar toch … De Switch 1 die er ook op past is dan weer een mooi voordeel, er slinger er hier nog een rond voor YouTube.

Zou sterke dubbelzijdige tape proberen voor die dock adapter… ik hang daar hier kaders ed mee tegen de muur en dat komt echt lastig los.

Ja idd. Ben ook niet op zoek naar een ander type dock ofzo - eerder een bepaalde combinaties kabels via dongle die het mogelijk maken om gewoon de USB-C-poorten vd Switch 2 te benutten om op een TV aan te sluiten. Zoals ik met Steam Deck dus ook doe. Alsof er een dock is dus, maar dan portable.

Op de amerikaanse amazon staat alvast een type hdmi kabel om je switch op tv aan te sluiten. Jammer genoeg leveren ze niet tot europa. Op amazon be nl vind ik de versie voor de switch 2 jammer genoeg nog niet, maar zou blijkbaar wel werken. Ideaal om mee op reis te nemen.

Hallo allemaal ,
Als ik het goed begrijp kan je als je een abonnement online Nintendo neemt van 19,99 euro per jaar games van de Super Nes , Gameboy en Nes spelen?

Maar ook online spelen tegen spelers wereldwijd bv met het spel Mario Kart World en Super Mario Party Jamboree ?

Dus dit allemaal samen zit in het abonnement van 19,99?

Alvast bedankt voor te reageren.

Hallo allemaal ,
Als ik het goed begrijp kan je als je een abonnement online Nintendo neemt van 19,99 euro per jaar games van de Super Nes , Gameboy en Nes spelen?

Maar ook online spelen tegen spelers wereldwijd bv met het spel Mario Kart World en Super Mario Party Jamboree ?

Dus dit allemaal samen zit in het abonnement van 19,99?

Alvast bedankt voor te reageren.
Ja en ja
Voor gamecube, n64 en mega drive moet je een extra abonnement nemen

Terug
Bovenaan