algemene discussie | Nintendo

Zou de Switch 2 volgend jaar wat dalen in prijs? €509 + MK:World vind ik toch echt veel geld ... :unsure:
Ik zie een daling gebeuren als ze een Switch 2 aankondigen met een OLED scherm, want dat zie ik nog gebeuren.
Anders denk ik niet.
Ik vraag mij toch af of er geen Switch 2 Lite komt ofzo, om de Switch 2 ook aantrekkelijker te maken bij het grote publiek
ik dacht dat ze al hadden gezegd dat er geen Switch 2 lite zal komen.

Luigi Mansion 3 is echt een topper. Die sfeer en graphics alleen al.
Nu ze de switch (lites) ongeveer weggooien op 2dehands, een Switch Lite voor €60 euro op de kop getikt.
En dan dit spel...

Nintendo games zijn voor mij toch echt van een compleet andere categorie als andere games hoor.
Aangezien ik niet meer veel game koop ik altijd consoles end-of-life. En dan koop ik de toppers.
Vorige was PS4 met games als 'The last of us', 'God of war', 'Spiderman', 'Horizon', 'Uncharted'. Daar waren toch wel een hoop games waarvan ik compleet niet snap dat die zo succesvol zijn. Dat zijn meer interactieve films dan games (Uncharted, The last of us, ...).

Als ik dan vergelijk hoeveel plezier ik heb in Luigi's Mansion 3...

Luigi's mansion 3 had superb graphics (voor een switch game) maar die gameplay is nu toch alles behalve beter te noemen dan de must play games van de PS4.

Hmm de winkel die ik ken waar ze nog eco cheques aanvaarden voor alles heeft een reeks switchen in bestelling… ga even afwachten daarop.

2 titels gekocht voor switch (2)
Wel switch 1 titels, maar gezien er nog geen sports is voor de 2 deze proberen, gaat blijkbaar niet 100% voor alle sporten op den 2, maar we zien wel. En ook super mario wonder gekocht, als ik de commentaren mag geloven is dit de beste recente 2D Mario game...

2 titels gekocht voor switch (2)
Wel switch 1 titels, maar gezien er nog geen sports is voor de 2 deze proberen, gaat blijkbaar niet 100% voor alle sporten op den 2, maar we zien wel. En ook super mario wonder gekocht, als ik de commentaren mag geloven is dit de beste recente 2D Mario game...
Ik heb super Mario wonder pas gekocht en vind het een leuk spel. Speel het samen met mijn dochtertje.

Wel jammer dat er geen 4K free update voor is.

Ik heb een tijdje niet meer gekeken en dacht dat er ondertussen wel al voorraad zou zijn…. Blijkbaar niet lol..

Ale de winkel had gisterenavond (na de uren) plots voorraad volgens de site lol…

Ben ene gaan halen, shit man… met wat accessories bij (nog niet eens een game) zit ik aan 600 euro ofzo. Das wel redelijk “high end” toch…. Had getwijfeld voor een ps5 pro maja then again switch heeft imo wel meer games waar ik intresse in heb…..

Ale de winkel had gisterenavond (na de uren) plots voorraad volgens de site lol…

Ben ene gaan halen, shit man… met wat accessories bij (nog niet eens een game) zit ik aan 600 euro ofzo. Das wel redelijk “high end” toch…. Had getwijfeld voor een ps5 pro maja then again switch heeft imo wel meer games waar ik intresse in heb…..
Gaat ook bekan 600 van de visa af (incl pro 2 controller dus), en idd, nog geen games of online abonnement ofzo...

Heb je dan geen Mario kart world erbij?

Waar kan je eigenlijk een switch 2 eens proberen? Vroeger kon je in de game mania eens proberen of het iets voor je is. Maar nu?

Gaat ook bekan 600 van de visa af (incl pro 2 controller dus), en idd, nog geen games of online abonnement ofzo...

Heb je dan geen Mario kart world erbij?

Nee de versie zonder game….

Maar idd ook wel die controller erbij gepakt. Dat gemonteerd bakje met die joycons is niet zo prettig en die pro controller ligt echt wel goed in de hand. Wel content dak hem gepakt heb maar mocht gerust 50 euro zijn ipv 90……

Verder nog die gwn zwarte draagtas en screenprotector.

Had nog 350 euro eco cheques staan dus content dak er vanaf ben.

Waar kan je eigenlijk een switch 2 eens proberen? Vroeger kon je in de game mania eens proberen of het iets voor je is. Maar nu?

Als je nog geen originele Switch hebt is er toch een behoorlijke library aan games dat je kunt spelen. Al kan je (tweedehands) de originele switch tegenwoordig voor een appel en een ei oppikken. De Switch 2 is meer van dat maar met een groter/beter scherm en betere hardware.

Niet vergeten, de originele Switch Pro controller werkt ook nog op de Switch 2 en de nieuwe 8bit Pro ultimate is ook compatibel. Beide heel wat goedkoper.
Originele Switch gaat denk ik zoals die Wii en PS2 nog een heel lang leven tegemoet. Met de Split Pad Pro's erbij nog steeds mijn persoonlijk favoriete handheld van het moment.

Damn man, die campfire simulator... Ziet eruit als de shovelware die zoveel stores vervuilt.. Wie heeft daarvoor betaalt om het in de spotlight te zetten?

Nieuwe Octopath ziet er cool, maar voor de rest geen geweldige direct voor mij.

Terug
Bovenaan