Ik heb een tijdje niet meer gekeken en dacht dat er ondertussen wel al voorraad zou zijn…. Blijkbaar niet lol..
Hij is rechtstreeks bij nintendo te bestellen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een tijdje niet meer gekeken en dacht dat er ondertussen wel al voorraad zou zijn…. Blijkbaar niet lol..

Ik zie een daling gebeuren als ze een Switch 2 aankondigen met een OLED scherm, want dat zie ik nog gebeuren.Zou de Switch 2 volgend jaar wat dalen in prijs? €509 + MK:World vind ik toch echt veel geld ...![]()
ik dacht dat ze al hadden gezegd dat er geen Switch 2 lite zal komen.Ik vraag mij toch af of er geen Switch 2 Lite komt ofzo, om de Switch 2 ook aantrekkelijker te maken bij het grote publiek
Nu ze de switch (lites) ongeveer weggooien op 2dehands, een Switch Lite voor €60 euro op de kop getikt.Luigi Mansion 3 is echt een topper. Die sfeer en graphics alleen al.
Ik heb super Mario wonder pas gekocht en vind het een leuk spel. Speel het samen met mijn dochtertje.2 titels gekocht voor switch (2)
Wel switch 1 titels, maar gezien er nog geen sports is voor de 2 deze proberen, gaat blijkbaar niet 100% voor alle sporten op den 2, maar we zien wel. En ook super mario wonder gekocht, als ik de commentaren mag geloven is dit de beste recente 2D Mario game...
Gaat ook bekan 600 van de visa af (incl pro 2 controller dus), en idd, nog geen games of online abonnement ofzo...Ale de winkel had gisterenavond (na de uren) plots voorraad volgens de site lol…
Ben ene gaan halen, shit man… met wat accessories bij (nog niet eens een game) zit ik aan 600 euro ofzo. Das wel redelijk “high end” toch…. Had getwijfeld voor een ps5 pro maja then again switch heeft imo wel meer games waar ik intresse in heb…..
Waar kan je eigenlijk een switch 2 eens proberen? Vroeger kon je in de game mania eens proberen of het iets voor je is. Maar nu?
Gaat ook bekan 600 van de visa af (incl pro 2 controller dus), en idd, nog geen games of online abonnement ofzo...
Heb je dan geen Mario kart world erbij?
Waar kan je eigenlijk een switch 2 eens proberen? Vroeger kon je in de game mania eens proberen of het iets voor je is. Maar nu?
Helaas niet, ben zowat de enige van de vriendengroep die nog games speeltIs er niemand in je vriendenkring die er 1 heeft? Desnoods de switch 1 eens testen bij iemand?