algemene discussie | Nintendo

Net eentje kunnen kopen in de Carrefour van Oostakker. Geen andere geïnteresseerde kopers gezien, ze zeiden dat ik de 10e was sinds opening om 8u. In de winkel liggen 5 lege dozen, de echte halen ze uit hun magazijn dus niet gezien hoeveel er nog waren.

Bij Nintendo zelf besteld. Pakje eergisteren al verzonden volgens de mail van Nintendo. Bpost tracking ook al gekregen twee dagen geleden. In de mail zelf staat de leverdatum op 4 juni.

Maar als ik dan op de tracking-link klik is de verwachte leverdatum volgens Bpost plots veranderd naar dinsdag 10 juni :unsure: Had nu net toevallig eens een weekend vrij.

Precies niet veel hype, deze morgen ook 1 gehaald in dreamland en ik was de enige. Ze lagen achter de kassa, er lagen van elk 4 exemplaren, geen idee of ze er nog meer hadden.

Bij Nintendo zelf besteld. Pakje eergisteren al verzonden volgens de mail van Nintendo. Bpost tracking ook al gekregen twee dagen geleden. In de mail zelf staat de leverdatum op 4 juni.

Maar als ik dan op de tracking-link klik is de verwachte leverdatum volgens Bpost plots veranderd naar dinsdag 10 juni :unsure: Had nu net toevallig eens een weekend vrij.
Ook besteld bij nintendo zelf. Bij mij staat levering door DHL. Maar vanmorgen nog in Duitsland, dus vandaag verwacht ik al niets. Onlangs nog iets besteld bij Nintendo en toen kon ik wel info ergens bijgeven van waar pakje te leggen, nu niet precies. Zou toch beetje triest zijn dat degene die via nintendo zelf besteld hebben, velen te laat zijn.

Godverdomme ben dat buske van GLS hier nog achterna moeten lopen. Zoals gewoonlijk kwam die hier weer aan een rotvaart door het straat geraasd. Geen tijd om de huisnummers te lezen. Heb al meermaals meegemaakt dat die dan gwn de status op afgeleverd zet om dan een paar dagen later toch plots uit te leveren.

Daar had ik deze keer echt geen zin in :D ben er achteraan gelopen en hij heeft het pakje dan zo meegegeven. Het lag al op zijn dashboard godverdomme.

Ik heb er nu 3 thuis liggen, alle 3 voorzien van een screenprotecter en scherm gecontroleerd. Maat is op zijne aan het spelen.
Die van mijn zoon ingepakt en ik wachten tot straks, eerst wat werken.

54568731331_c73b62602a_z.jpg

Moest iemand nog ene zoeken regio Limburg, kan nog altijd degene van Coolblue Hasselt gaan halen. Maar denk dat er wel nog wat in de winkels ligt.

Hier nog aant wachten op GLS om te leveren, maar bij de verwachte levertijd komt er steeds tijd bij. Khoop dat ik hem vandaag nog krijg!

Wat zijn de eerste ervaringen en gaat er iemand die Welcome Tour kopen?
10 euro is niet veel, maar veel game lijkt me er niet aan? Allessinds niet te vergelijken met die astro playroom denk ik.

Hier nog aant wachten op GLS om te leveren, maar bij de verwachte levertijd komt er steeds tijd bij. Khoop dat ik hem vandaag nog krijg!

10 euro is niet veel, maar veel game lijkt me er niet aan? Allessinds niet te vergelijken met die astro playroom denk ik.

Die Welcome Tour lijkt me redelijk waardeloos. Kan je beter die 10 euro in andere game stoppen.

Uitgepakt en geïnstalleerd. Dat dockingstation voelt wel heel flimsy aan vind ik, voor de rest geen klagen.

Uitgepakt en geïnstalleerd. Dat dockingstation voelt wel heel flimsy aan vind ik, voor de rest geen klagen.

Die reactie had ik ook meteen. Ik had persoonlijk ook liever gehad dat de binnenkant met een iets zachter materiaal was afgewerkt. Dat piano zwart vindt ik wat vreemde keuze.

Voor de rest mooi systeem.

Fyi; had trouwens via de settings opgemerkt dat er ook een update is voor de controllers.

Koop dan fast fusion ofzo :)

Ook net de mail gekregen van bpost voor 10 juni, zou toch wel enorm zuur zijn... Wat een gedoe ook, met dhl en die geeft dit aan weer door aan bpost?

Ik krijg al een error bij de overdracht van de gegevens van switch 1 naar switch 2.

Heeft blijkbaar te maken met corrupte screenshots/videos, maar ik kan niet meer naar de home-pagina van de switch 1 gaan.

Straks eens verder uitpluizen.

Ik krijg al een error bij de overdracht van de gegevens van switch 1 naar switch 2.

Heeft blijkbaar te maken met corrupte screenshots/videos, maar ik kan niet meer naar de home-pagina van de switch 1 gaan.

Straks eens verder uitpluizen.
Dat was toch ook weer zo'n typische nintendo klucht vond ik. Ik had hem net tijdens de middagpauze, dus ik dacht, gauw instellen, mario kart downloaden en dan kan ik mss tegen het einde van de pauze nog gauw een race'ke doen.

Maar nee, ik moest natuurlijk ook nog mijn oude switch updaten, want die optie om over te zetten had ik nog niet. Die systeem update zou dan 56 minuten duren whut :| Dus ik dacht, alé dan skip ik dit wel en doe het straks als ik meer tijd heb. Nu eerst MK installen dan. Maar ik kreeg al snel het bericht dat het systeem overzetten niet meer zou kunnen als ik nu voor overslaan zou kiezen. GODVERDOMME!

Dat was toch ook weer zo'n typische nintendo klucht vond ik. Ik had hem net tijdens de middagpauze, dus ik dacht, gauw instellen, mario kart downloaden en dan kan ik mss tegen het einde van de pauze nog gauw een race'ke doen.

Maar nee, ik moest natuurlijk ook nog mijn oude switch updaten, want die optie om over te zetten had ik nog niet. Die systeem update zou dan 56 minuten duren whut :| Dus ik dacht, alé dan skip ik dit wel en doe het straks als ik meer tijd heb. Nu eerst MK installen dan. Maar ik kreeg al snel het bericht dat het systeem overzetten niet meer zou kunnen als ik nu voor overslaan zou kiezen. GODVERDOMME!
Oei

Hier duurde systeemupdate Switch 5 minuten ofzo, overzetten naar Switch2 10 minuten ongeveer, Mario Kart World downloaden 15 minuten. Alles vlekkeloos verlopen.

Oei

Hier duurde systeemupdate Switch 5 minuten ofzo, overzetten naar Switch2 10 minuten ongeveer, Mario Kart World downloaden 15 minuten. Alles vlekkeloos verlopen.
Ja op de switch 2 alles ook super vlot hoor (y) Ik heb mijn oude switch gewoon al een jaar niet meer op gehad ofzo :D

Terug
Bovenaan