Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had nu net toevallig eens een weekend vrij.Ook besteld bij nintendo zelf. Bij mij staat levering door DHL. Maar vanmorgen nog in Duitsland, dus vandaag verwacht ik al niets. Onlangs nog iets besteld bij Nintendo en toen kon ik wel info ergens bijgeven van waar pakje te leggen, nu niet precies. Zou toch beetje triest zijn dat degene die via nintendo zelf besteld hebben, velen te laat zijn.Bij Nintendo zelf besteld. Pakje eergisteren al verzonden volgens de mail van Nintendo. Bpost tracking ook al gekregen twee dagen geleden. In de mail zelf staat de leverdatum op 4 juni.
Maar als ik dan op de tracking-link klik is de verwachte leverdatum volgens Bpost plots veranderd naar dinsdag 10 juniHad nu net toevallig eens een weekend vrij.
ben er achteraan gelopen en hij heeft het pakje dan zo meegegeven. Het lag al op zijn dashboard godverdomme.
Hier nog aant wachten op GLS om te leveren, maar bij de verwachte levertijd komt er steeds tijd bij. Khoop dat ik hem vandaag nog krijg!
Wat zijn de eerste ervaringen en gaat er iemand die Welcome Tour kopen?
10 euro is niet veel, maar veel game lijkt me er niet aan? Allessinds niet te vergelijken met die astro playroom denk ik.
Uitgepakt en geïnstalleerd. Dat dockingstation voelt wel heel flimsy aan vind ik, voor de rest geen klagen.
Hier nog aant wachten op GLS om te leveren, maar bij de verwachte levertijd komt er steeds tijd bij. Khoop dat ik hem vandaag nog krijg!
Wat zijn de eerste ervaringen en gaat er iemand die Welcome Tour kopen?
10 euro is niet veel, maar veel game lijkt me er niet aan? Allessinds niet te vergelijken met die astro playroom denk ik.

Dat was toch ook weer zo'n typische nintendo klucht vond ik. Ik had hem net tijdens de middagpauze, dus ik dacht, gauw instellen, mario kart downloaden en dan kan ik mss tegen het einde van de pauze nog gauw een race'ke doen.Ik krijg al een error bij de overdracht van de gegevens van switch 1 naar switch 2.
Heeft blijkbaar te maken met corrupte screenshots/videos, maar ik kan niet meer naar de home-pagina van de switch 1 gaan.
Straks eens verder uitpluizen.
OeiDat was toch ook weer zo'n typische nintendo klucht vond ik. Ik had hem net tijdens de middagpauze, dus ik dacht, gauw instellen, mario kart downloaden en dan kan ik mss tegen het einde van de pauze nog gauw een race'ke doen.
Maar nee, ik moest natuurlijk ook nog mijn oude switch updaten, want die optie om over te zetten had ik nog niet. Die systeem update zou dan 56 minuten duren whut :| Dus ik dacht, alé dan skip ik dit wel en doe het straks als ik meer tijd heb. Nu eerst MK installen dan. Maar ik kreeg al snel het bericht dat het systeem overzetten niet meer zou kunnen als ik nu voor overslaan zou kiezen. GODVERDOMME!
Ja op de switch 2 alles ook super vlot hoorOei
Hier duurde systeemupdate Switch 5 minuten ofzo, overzetten naar Switch2 10 minuten ongeveer, Mario Kart World downloaden 15 minuten. Alles vlekkeloos verlopen.
Ik heb mijn oude switch gewoon al een jaar niet meer op gehad ofzo