algemene discussie | Nintendo

Hangt er van af. Het is een abonnement waardoor je natuurlijk na verloop van tijd meer betaald dan als je de eenmalige aanschaf doet in drievoud.
Het hangt er dus van af of je verdere interesse hebt in de inhoud van het abonnement.
Het is inderdaad zo dat als je het Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket - Family abonnement neemt, dat je kinderen ook toegang hebben. Het is dus zeker een optie.
Ik had niet door dat er een family abonnement optie was, wat wel een pak duurder is dan het gewone.
Hmm, dan toch maar de upgrade per exemplaar aanschaffen precies.

I know... :) Maar de 2 exemplaren van de kids waren koopjes vanop Vinted.

Eens gaan kijken in de locale gamewinkel of ze een Tears of the Kingdom tweedehands hebben. Zal toch goedkoper uitkomen denk ik.

Ik had niet door dat er een family abonnement optie was, wat wel een pak duurder is dan het gewone.
Hmm, dan toch maar de upgrade per exemplaar aanschaffen precies.

I know... :) Maar de 2 exemplaren van de kids waren koopjes vanop Vinted.
Moet je kopen op cdkeys. Veel beterkoop

Vraagje over update voor BOTW en TOTK / Nintendo subscription.

Ik dacht dat er 3 save slots gingen voorzien worden voor BOTW en TOTK, ik lees nu dat het er maar 2 zijn. bummer.
Het idee was dat mijn 2 kids en ik elk een saveslot gingen gebruiken om allemaal te kunnen genieten van de vernieuwde versie. Dat lijkt dus nu niet te lukken. We hebben elk al een exemplaar van BOTW maar ben niet van plan om ook nog eens 3x de update aan te schaffen.

Ben ik niet dan niet beter af met een nintendo subscription om zo de "gratis update" te hebben? Kan dan elk kidsaccount hiermee van genieten of is dat maar voor 1 gebruiker?
Kan je niet gewoon een nieuwe user toevoegen? Ik heb maar een online abo voor 1 en heb 3 users. wel maar 1 kan dan online maar voor zelda lijkt me dat niet nodig.
Edit: je hebt volgens mij zelfs helemaal geen nintendo online abo nodig voor zelda.
edit2: ok, wist niet dat de 2 zelda upgrades in Online+UBP zitten, maar dat is wel enkel bij het duurste abonnement dat je precies ook per jaar moet nemen.
Maar als je op alle 3 op 1 Switch console bedoeld, snap ik niet waarom je een game 3x koopt? Hoe werkt dat voor jullie zelfs, want saved games staan niet op de cartridge. Op switch 1 eens gekeken, gewoon bij settings-users-nieuwe user toevoegen en je hebt elk je save file.

Laatst bewerkt:
Zijn er mensen die via Krefel besteld hebben en al iets van info gekregen hebben? Heb ‘m 11 april besteld maar er staat nog steeds ‘aangemaakt’.

Zijn er mensen die via Krefel besteld hebben en al iets van info gekregen hebben? Heb ‘m 11 april besteld maar er staat nog steeds ‘aangemaakt’.

“Helaas hebben we slecht nieuws, Nintendo kan het toestel niet tijdig aanleveren en kan ons geen exacte leverdatum doorgeven, vandaar hebben we vandaag beslist om het toestel offline te halen voor verkoop en hopen dat met wat druk bij hen we de toestellen zo snel mogelijk mogen ontvangen voor al onze klanten”

Toch wel weer een rare reactie van Krëfel, als andere winkels kunnen starten met stock morgenvroeg en Krëfel krijgt zijn handen nog niet gelegd op een paar exemplaren ... hopelijk kunnen jullie het eventuele voorschot terugvorderen en gewoon ééntje gaan kopen bij Dreamland.

Toch wel weer een rare reactie van Krëfel, als andere winkels kunnen starten met stock morgenvroeg en Krëfel krijgt zijn handen nog niet gelegd op een paar exemplaren ... hopelijk kunnen jullie het eventuele voorschot terugvorderen en gewoon ééntje gaan kopen bij Dreamland.

Classic Krefel weer...

“Helaas hebben we slecht nieuws, Nintendo kan het toestel niet tijdig aanleveren en kan ons geen exacte leverdatum doorgeven, vandaar hebben we vandaag beslist om het toestel offline te halen voor verkoop en hopen dat met wat druk bij hen we de toestellen zo snel mogelijk mogen ontvangen voor al onze klanten”
automatische e-mail of na zelf contact op te nemen?

Kan je niet gewoon een nieuwe user toevoegen? Ik heb maar een online abo voor 1 en heb 3 users. wel maar 1 kan dan online maar voor zelda lijkt me dat niet nodig.
Edit: je hebt volgens mij zelfs helemaal geen nintendo online abo nodig voor zelda.
edit2: ok, wist niet dat de 2 zelda upgrades in Online+UBP zitten, maar dat is wel enkel bij het duurste abonnement dat je precies ook per jaar moet nemen.
Maar als je op alle 3 op 1 Switch console bedoeld, snap ik niet waarom je een game 3x koopt? Hoe werkt dat voor jullie zelfs, want saved games staan niet op de cartridge. Op switch 1 eens gekeken, gewoon bij settings-users-nieuwe user toevoegen en je hebt elk je save file.

We hebben 3 zelda's maar ook 3 switchen (2 x lite en 1 gewone (met 3 users)). Aangekochte DLC werken volgens mij alleen bij de user dat het aangekocht heeft. Mijn gebruiker kan op de e-shop, de users (kids) kunnen dat niet. Dus ik vermoed dat het met de Zelda upgrade ook zo zal zijn. (Slechts 1 user gaat de upgrade kunnen gebruiken, denk ik)

Komt van een discord, die persoon kreeg dit antwoord na zelf contact op te nemen.
Dat die niet vanzelf een mailtje kunnen sturen naar de klanten 🫤 morgen dan maar annuleren .

2 maand te laat om nog snel ergens anders te bestellen zeker?

Dat die niet vanzelf een mailtje kunnen sturen naar de klanten 🫤 morgen dan maar annuleren .

2 maand te laat om nog snel ergens anders te bestellen zeker?

Sommige winkels zullen wel losse stock hebben. Moest je kunnen zou ik gewoon morgenvroeg naar MM ofzo gaan.

Als niet fervent gamer ben ik wel licht geïnteresseerd geraakt bij het zien van trailers en previews van de switch 2.

Wat zijn voor jullie redenen om de switch 2 te verkiezen boven de steam deck? En vice versa?

Als niet fervent gamer ben ik wel licht geïnteresseerd geraakt bij het zien van trailers en previews van de switch 2.

Wat zijn voor jullie redenen om de switch 2 te verkiezen boven de steam deck? En vice versa?
Nintendo games. Dus Mario Kart. Nieuwe Donkey Kong. Metroid.
Als je een impuls aankoop wil doen, koop de Switch 2. Je zal, indien niet tevreden, met gemak het pakket terug verkocht krijgen voor 80 tot 85% van de kost.

Als Steam Deck eigenaar, fantastisch ding, maar puur qua gebruiksgemak vind ik het nauwelijks een handheld. En docked laat het uiteindelijk ook te wensen over.

Mind you, voor de originele Switch heb ik ook wel een Hori Split Pad pro mogen kopen eer dat comfortabel was. Vermoed dat dit wel opnieuw zo gaat zijn.

Prijs van de originele Switch zal vermoedelijk ook wel zakken één dezer. Naargelang de prijs eigenlijk nog steeds een enorm goede handheld.

Niet vergeten, nog steeds de enige consoles met Monster Hunter Generations Ultimate.

De steamdeck ia fantastisch, zekerals je je wat verdiept in linux. Wil je gewoon casual gamen zonder nonsense, koop de switch 2.

We hebben 3 zelda's maar ook 3 switchen (2 x lite en 1 gewone (met 3 users)). Aangekochte DLC werken volgens mij alleen bij de user dat het aangekocht heeft. Mijn gebruiker kan op de e-shop, de users (kids) kunnen dat niet. Dus ik vermoed dat het met de Zelda upgrade ook zo zal zijn. (Slechts 1 user gaat de upgrade kunnen gebruiken, denk ik)
Aangekochte DLC kan door alle users op hetzelfde systeem worden gebruikt, indien deze is ingeladen als een virtuele cartridge door de user die het heeft aangekocht. (voordien was dit enkel van toepassing op je primaire Switch, maar ik veronderstel dat je de laatste updates hebt geïnstalleerd en dus met die virtuele cartridges moet werken)

Terug
Bovenaan