algemene discussie | Nintendo

Mediamarkt heeft momenteel enkel bundel met een draagtas die me niet aanstaat; iemand idee wanneer de versie zonder accessoires live komt?

Ze zullen waarschijnlijk even afwachten en kijken hoeveel bestellingen er binnenkomen. Typisch voor leveranciers om zo van wat minder gewenste stock af te geraken. Aangezien de meeste winkels hun pre-orders snel uitverkocht waren is de kans groot dat dat hier ook wel zal zijn, veel mensen zullen die tas er wel bijnemen gewoon om een Switch 2 vast te krijgen. Moeilijk om in te schatten..

Bij Krefel staan de pre-orders precies ook nog open, maar ze vermelden er wel bij dat ze niet kunnen garanderen dat je hem dan op release krijgt wegens beperkte voorraad.

Voor wat het waard is...
Ondanks aan alle voorwaarden te voldoen om bij Nintendo zelf te bestellen kreeg ik maar geen uitnodiging. Vreemd. Dus surfte ik naar hun store en vulde er mijn emailadres waarop ik de code of link (zou moeten hebben maar dus niet) had ontvangen in
Enkele seconden later kreeg ik de code binnen en kon ik bestellen.
Het proberen waard.

Hallo allemaal ,

Ik heb een Nintendo switch en het is mij niet zo duidelijk wanneer je het Nintendo Switch Online 12 maanden van 19,99 abonnement neemt als je er de spellen super Mario , donkey kong … van de NES™, Super NES™ & GameBoy™ in het abonnement zitten zonder extra kosten?

Als ik het Google komt dat er soms extra kosten bij komt. Het is mss hier al eens gezegd maar vind het nergens terug.

Volgens mij moet je dan de nes of snes app installeren en kan je die games dan spelen. Normaal zou je die met het standaard nintendo online abo kunnen spelen.

Hallo allemaal ,

Ik heb een Nintendo switch en het is mij niet zo duidelijk wanneer je het Nintendo Switch Online 12 maanden van 19,99 abonnement neemt als je er de spellen super Mario , donkey kong … van de NES™, Super NES™ & GameBoy™ in het abonnement zitten zonder extra kosten?

Als ik het Google komt dat er soms extra kosten bij komt. Het is mss hier al eens gezegd maar vind het nergens terug.

NES,SNES en Gameboy zitten in het standaard abbo.

N64, GBA en mega drive zitten in de duurdere formule

Is er eigenlijk al iets bekend of muis en toetsenbord kunnen gebruikt worden bij de Switch 2 voor games? En dus niet enkel als text input zoals bij de huidige Switch het geval is?

Want dat zou wel nice zijn voor shooters... Het is omdat ik Doom 3 nog eens aan 't spelen ben op mijn Switch OLED en het wordt soms wel tricky met die joy-cons om te aimen... Als er geen muis en toetsenbord kan gebruikt worden, hoop ik dat de "muis functionaliteit" van de nieuwe joy-cons misschien wel bruikbaar gaat zijn om te aimen in shooters.

Iemand kunnen bestellen bij Bol? Staat al 2 dagen beschikbaar maar krijg het niet besteld....
Op een ander forum lees ik dat Nederlanders hem al heel de ochtend kunnen bestellen. Zelf ook al paar keer geprobeerd deze ochtend maar lukt niet.. met helpdesk gechat maar geen zinvolle uitleg daar

Het feit dat het bestellen op alle sites zo vlot gaat, heb ik het gevoel dat iedereen er wel eentje gaat hebben op 5 juni (of ik heb het net gejinxed!)

Terug
Bovenaan