Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ofwel zijn de sites zeer optimistisch ofwel heeft Nintendo het vertrouwen erin om een grote stock aan te leggen en dan te verdelen.Het feit dat het bestellen op alle sites zo vlot gaat, heb ik het gevoel dat iedereen er wel eentje gaat hebben op 5 juni (of ik heb het net gejinxed!)
ofwel zijn de sites zeer optimistisch ofwel heeft Nintendo het vertrouwen erin om een grote stock aan te leggen en dan te verdelen.
Kan ook zijn dat de prijs een rol speelt en sommige mensen wachten nog af.
Goh Mario Kart is toch een game die je nooit weg doet, dan betaal ik liver maar 40 euro voor het spel dan de huidige 80 euroStaat weer open op Bol, net eentje kunnen bestellen!
Ben dan uiteindelijk toch niet voor de bundel gegaan want ik heb nog steeds liever mijn games op een cartridge.
. Goh Mario Kart is toch een game die je nooit weg doet, dan betaal ik liver maar 40 euro voor het spel dan de huidige 80 euro
Anders verkies ik ook liever games op cartridge.
Hier zijn meerdere kinderen dus op termijn waarschijnlijk ook meerdere switch consoles (hopelijk ook weer een lite versie!) en dan is cartridge handiger omdat je ze gewoon kan doorgeven. Vraag me ook af of er geen issues gaan zijn als je geen internet hebt bv.
Dus de mario kart kan ik al niet overkopenGoh Mario Kart is toch een game die je nooit weg doet, dan betaal ik liver maar 40 euro voor het spel dan de huidige 80 euro
Anders verkies ik ook liever games op cartridge.

Die Donkey Kong Binanza ziet er nochtans wel knotsgek uit. Alles aan gort kloppen met uw apenvuistenHoop wel dat Diddy er ook ergens in zit, maar ja die is misschien al wel volwassen ondertussen.

Heb mijn fingers toch crossed dat dat geen 1-op-1 emulatie wordt en dus rendering op hogere resolutie, maar Nintendo kennende vrees ik ervoor...
Vandaag belastingsgeld teruggetrokken op de rekening... Was exact 2 jaar geleden mijn trigger om de Switch OLED (YOLO-style) te bestellen...
Toch tempted om hetzelfde te doen met de Switch 2 nu.![]()

Veel goesting om de trigger te pullen... Maar dan wil ik de Switch OLED ook verkopen... en daarvan is jammer genoeg momenteel een groot overaanbod op de tweedehands markt. Hopelijk mindert dat in het najaar.Gewoon doen![]()