algemene discussie | Nintendo

15euro voor een jaartje basis online Nintendo via de gekende cdkeys sites. Bij de betere bang 4 buck imo.

Als je de sales in het oog houd zijn er wel regelmatig 3rd party games die in prijs dalen. Switch gaat nog jaren relevant blijven. Helemaal geen weggegooid geld.

AER memories of old voor 1euro op de e shop.
Monster Hunter Generations Ultimate voor 10euro.
Naruto games voor 5euro.
Panzer Dragoon remake 2.5euro.
Turok collectie 15euro.
Etc etc. Switch blijft nog jaren relevant.

15euro voor een jaartje basis online Nintendo via de gekende cdkeys sites. Bij de betere bang 4 buck imo.

Als je de sales in het oog houd zijn er wel regelmatig 3rd party games die in prijs dalen. Switch gaat nog jaren relevant blijven. Helemaal geen weggegooid geld.

AER memories of old voor 1euro op de e shop.
Monster Hunter Generations Ultimate voor 10euro.
Naruto games voor 5euro.
Panzer Dragoon remake 2.5euro.
Turok collectie 15euro.
Etc etc. Switch blijft nog jaren relevant.

Ja, ik deel zeker de mening dat de Switch relevant blijft, zeker voor mijn zoontje. Maar op de vorige twee pagiana's kwam er nogal vaak de feedback dat Switch 1 nu weggegooid geld is.

Zal de sales in de gaten houden, bedankt!

Mijn zoon heeft voor zijn communie een Switch gekregen (ja, de 1, bespaar me de feedback dat het weggegooid geld is aub). Ik ben helemaal niet thuis in de wereld van console gaming (altijd pc).
Zijn er websites die ik kan volgen voor freebies zoals je vaak op Steam/GOG/Prime hebt voor de pc? De games in de Switch shop zijn wel heel duur, dus als de mogelijkheid bestaat om af en toe een gratis game mee te pietsen, zou dat wel leuk zijn.

Denk dat ik dat Nintendo Online abo voor mezelf ga pakken voor die oude spelletjes te spelen, maar die zullen weinig boeiend zijn voor mijn zoontje.
Ik denk niet dat nintendo die dingen heeft of doet…

Nintendo en gratis zijn idd 2 woorden die je zelden in dezelfde zin ziet voorkomen.
Er zijn wel geregeld deals in de e-shop, maar meestal ligt de focus daar op 3th party games. Als je €10 korting krijgt op 1st party games mag je al blij zijn.

Nintendo en gratis zijn idd 2 woorden die je zelden in dezelfde zin ziet voorkomen.
Er zijn wel geregeld deals in de e-shop, maar meestal ligt de focus daar op 3th party games. Als je €10 korting krijgt op 1st party games mag je al blij zijn.

Er zijn genoeg -33% deals op first party games, wat toch gevoelig meer is dan 10€

Ik koop m'n first party games vooral tweedehands. Hier, op Vinted, 2dehands,...

Dan kan je er voor 30-35 euro kopen.

Mijn dochter wil ook graag een switch van de centjes die ze krijgt op haar lentefeest (eind mei). Zal ook nog de eerste switch worden want ze wil ook nog een nieuwe fiets en dan vrees ik dat de switch 2 wat veel gaat kosten.
Nu vroeg ik mij af of er een eventuele prijsdaling zou aankomen voor de gewone switch (stockopruiming) eenmaal de switch 2 uit is ? Of zouden ze die gewoon aan de volle mep blijven verkopen.

Ik zou kijken voor een 2ehands exemplaar. Eens de Switch 2 uit is gaan de markt overspoeld worden met de gewone Switch en volgens mij ga je wel kloppen kunnen doen.

Denk niet dat er direct een prijsdaling aankomt. Nintendo past gewoon hun productie aan.

Vraagje over de oude switch consoles, is er ergens waar er met ecocheques een (refurb) switch kan aangeschaft worden?
naar MM gaan vraag of ze daar ecocheques aanvaarden als je samen met het product bv een led lampje koopt. meestal doen ze dit wel.

Van degenen hier die een Switch 2 in huis gaan halen: naar welke launch games kijken jullie?

Hier Switch 2 +
  • Mario Kart World als bundel
  • Cyberpunk 2077 intussen ook gepreordered
  • Hogwarts Legacy twijfel ik over uit nostalgie, maar tja, Game Key Card doet me twijfelen
  • BotW en TotK (miss 1 per 1) Switch 2 upgrades
Daarna later dit jaar:
  • Donkey Kong Bananza
  • Kirby & The Forgotten Land Uitbreiding (Upgrade Switch 1)
  • Metroid Beyond
Maybe's (afhankelijk van reviews/prijs/budget):
  • Hyrule Warriors: Age of Imprisonment
  • Professor Layton and the New World of Steam of Borderlands 4
  • Kirby Air Riders
  • Borderlands 4
EDIT:
Ook wel 4-tal indies idd, thanks:
  • Hades 2
  • Hollow Knight Silksong
  • Marvel Cosmic Invasion

Laatst bewerkt:
Ik kijk vooral uit naar donkey kong bananza en mario kart bananza, daarnaast heb ik nog een hele backlog aan switch 1 games. En de switch 1 is hier ondertussen al verkocht sinds de aankondiging van de switch 2, dus die games liggen hier te wachten op de release. Zelda Totk ga ik wel de upgrade van halen. En voor de rest misschien nog enkele indiegames, hollow knight silksong en hades 2!

Mario Kart World in de bundel
Bravely Default (misschien, geleden sinds 3DS)

Donkey Kong Bananza

Metroid Prime 4: Beyond

Kom ik al mee toe voor 2025

Mario kart vooral eigenlijk. Moet Tears of the kingdom ook nog verder spelen, dus dat zal den upgrade versie worden. En dan volgende maand Donkey Kong Binanza.

Als ik de keuze krijg zal ik al rapper physical gaan denk ik. Maar lig er op zich niet zo van wakker.

En gaan jullie volledig digital of toch ook nog physical games?
Ben er nog niet helemaal uit. Momenteel denk ik er aan om een sd-kaartje te kopen en volledig digitaal te gaan, tenzij iets tweedehands. Ik verkoop toch nooit games en sinds steamdeck en gamepass/psn koop is het eigenlijk al lang geleden dat ik fysiek iets heb gekocht (Mario Wonder was de laatste game).

Terug
Bovenaan