algemene discussie | Nintendo

Ook deze ochtend besteld bij Dreamland. Levering thuis op 12/6 hier ook.
Wel raar want als ik nu ga kijken op dreamland staat er: “ pre-order vandaag en krijg hem op de dag van release (05/06).”

Vandaag een uitnodigingsmail ontvangen van Nintendo maar ik ontvang helaas geen verificatiecode 😒
Geen probleem voor het systeem zelf want ik heb al een preorder bij Coolblue maar ik zou graag die GameCube controller bestellen.

Vandaag een uitnodigingsmail ontvangen van Nintendo maar ik ontvang helaas geen verificatiecode 😒
Geen probleem voor het systeem zelf want ik heb al een preorder bij Coolblue maar ik zou graag die GameCube controller bestellen.

Is die GameCube Controller ook bruikbaar als extra gewone controller?

Lol, eerste mail met verificatiecode ontvangen om 16u06. Aangevraagd om 15u30. Code is 10 minuten geldig na aanvraag.
Op dit manier gaat het niet lukken.:wallbash:

Uitverkocht in Dreamland. Daarnet even gepasseerd en je kon wel degelijk in de winkel zelf reserveren.

Uitverkocht in Dreamland. Daarnet even gepasseerd en je kon wel degelijk in de winkel zelf reserveren.
Dan heb ik nog geluk gehad want heb voor de zekerheid toch ééntje online besteld voor 469 euro. De gewone versie dus. De Mario Kart versie was al uit voorraad.

Ik heb betaald via Mastercard. Wordt je bedrag dan pas afgehouden van je kaart vanaf 5 juni?

Ik kon ook geen cadeaubon ingeven, vermoedelijk een fout van hun kant?
Dat is geen fout, dat is al jaar en dag zo bij Dreamland. Je krijgt dat aan geen serieuze mens uitgelegd, maar hun bonnen werken enkel in de winkel. Voor een thuislevering van bv. een speeltuig kan de winkel zelf dat wel overrulen met een omweg, maar enkel als je daar dus ter plaatse met je bonnen gaat omdat het via de site dus niet kan. Toch denk ik dat dat ten laatste volgend jaar zal veranderen, maar zeker ben ik dat nu ook niet.
Inderdaad raar, bij de ps5 kon je wel pre-orderen met betalen en levering in de winkel
Klopt, maar toen nog onder Colruyt Group vlag hé. Nieuwe eigenaar, nieuwe spelregels.
Zal dan toch uitzonderlijk zijn hoor, in feite is het 100% via de website te doen voor de launch. Ik betwijfel dat ze de winkels überhaupt stock gaan geven, want de website zijn de échte pre-orders. Maar goed, ik werk er niet (meer), dus perfect weet ik het nu ook niet. Ik hoop opt beste voor u.

Ik ben uiteindelijk toch binnen geraakt op de Nintendo Store.
Nu wachten op 5 juni
Al een geluk dat mijn schooltijd en examens al ver achter mij liggen.

Nope. Na 2:14 in kleine lettertjes bovenaan: “The controller is only compatible with Nintendo GameCube – Nintendo Classics”
Blijkbaar was dit bij de N64 en SNES controllers ook telkens toegevoegd in de kleine lettertjes maar kan je deze dus ook buiten de Nintendo Classics gebruiken. Ik veronderstel dat dit hier niet anders gaat zijn. GameCube controller via GameCube adapter functioneert ook op de huidige Switch.

Blijkbaar was dit bij de N64 en SNES controllers ook telkens toegevoegd in de kleine lettertjes maar kan je deze dus ook buiten de Nintendo Classics gebruiken. Ik veronderstel dat dit hier niet anders gaat zijn. GameCube controller via GameCube adapter functioneert ook op de huidige Switch.

Ik heb ooit voor smash brothers een USB gamecube controller (wel licensed denk ik) gekocht en verwacht dat die op de switch 2 het ook nog doet. Heb er zo 2, de kleine had over de eerste een glas cola gemorst. Heb die later dan wel terug werkend gekregen.

Toychamp en Dreamland gisteren uitverkocht blijkbaar. Voor wie er nog geen heeft, Krëfel staat open zie ik (naast Fnac, maar echt niemand gelooft nog dat je die zou krijgen bij de release): https://www.krefel.be/nl/p/42001271-nintendo-switch-2-plus-mario-kart-world
Klopt. Ik heb gisterenavond één van de laatste gewone versies kunnen kopen bij Dreamland (De Mariokart-versie was helaas al een paar uur eerder uitverkocht). Paar minuten later was de standaardversie ook uitverkocht.

Mediamarkt heeft momenteel enkel bundel met een draagtas die me niet aanstaat; iemand idee wanneer de versie zonder accessoires live komt?

Terug
Bovenaan