algemene discussie | Nintendo

Ook via Nintendo zelf besteld, we zien wel. Bravely default nooit gespeeld, dus zal deze wel in huis halen maar waarschijnlijk niet per se bij launch.

Ben ook wat aan het speculeren op Dreamland. Niet de beste ervaring bij Fnac en was te laat bij bol.com. Morgen op het werk toch een paar keer refreshen.

Ben ook wat aan het speculeren op Dreamland. Niet de beste ervaring bij Fnac en was te laat bij bol.com. Morgen op het werk toch een paar keer refreshen.

Normaal heb ik er 2. Moest het er echt op aankomen wil ik de 2de wel laten aan iemand anders. Maar verwacht dat er wel nog wat rondes komen.

Hoop er toch eentje te kunnen preorderen, voor amazon was ik net te laat vandaag.

@HUSKE heb je de switch 2 met mario kart extra? Moest ik geen preorder kunnen plaatsen heb ik interesse!

Switch 2 games kosten €69,99 op bol.com - een verschil met de €79,99 die je bv. op de Nintendo store ziet staan. Enig idee of ze de prijzen op bol.com verlaagd hebben?

Zit ook op dreamland te kijken. Ze staan nu in ieder geval al wel op de site, dat was gisteren nog niet. Maar bestellen kan nog niet/niet meer?

Zie nu dat die Mario Kart bundel enkel met digitale game is?
Best wel een bummer.

Van Nintendo games heb ik liefst alles gewoon fysiek.

Zie nu dat die Mario Kart bundel enkel met digitale game is?
Best wel een bummer.

Van Nintendo games heb ik liefst alles gewoon fysiek.
Je kan altijd de bundel kopen, code verkopen en zo de fysieke versie een stuk goedkoper aanschaffen.
Tenzij de fysieke versie ergens te vinden is aan 60-70 euro.

Je kan altijd de bundel kopen, code verkopen en zo de fysieke versie een stuk goedkoper aanschaffen.
Tenzij de fysieke versie ergens te vinden is aan 60-70 euro.

Yes, juist gedaan.

Coolblue had 'em niet, dan maar bij Bol. Hopelijk leveren ze op launch.

Als iemand zijn code op release wilt verkopen - ik heb zelf geen bundel gekocht en voor mij hoeven fysieke games niet per se.

@eravulgaris : hier kost MKW toch 69,99 EUR op bol.com?

Switch 2 kaartjes zouden niet groter komen dan 64gb? Remake Intergrade etc dan al op code zeker?

Terug
Bovenaan