Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik twijfelIk ben toch benieuwd, hier zal hij met Kerstmis waarschijnlijk dan wel in huis komen
En gezien ik (een groot deel van) Tears of the Kingdom nog altijd moet verder spelen, heb ik toch wel interesse in de HD-versie upgrade... Moest ik mijn Switch OLED verkocht kunnen krijgen voor nog schappelijke prijs, zou ik direct pre-orderen... Maar er is sinds deze week echt een overaanbod aan tweedehands Switch OLED's... dus zal nog wel minstens wachten tot in het najaar. Met de lente en zomer in het vooruitzicht wordt het toch ook minder "zetel hangen" de komende maanden. Dat is typisch de periode dat de Switch hier amper nog wordt aangeraakt.
Kijk wel uit naar de nieuwe Mario Kart altijd fun met vrienden op de bank om dit te spelen. Wel jammer dat de game niet fysiek in de doos zit maar alleen digitaalDikke BS, imo. Maar wie gelijk heeft weten we pas binnen 1 tot 2 jaar, die eerste jaren zullen veelzeggend zijn in vergelijking met de Wii, Wii U en Switch 1.Wel nee, aangezien dit een zeer ondermaatse console is anno 2025 en zwaar overgeprijsd is?
Op fanboys alleen kan je niet overleven. In alle eerlijkheid is de switch een leuke B-console die je kinderen cadeau krijgen voor kerstmis, geen €470 + €90 game console. Dit is de moderne Wii U die Nintendo zal wakker schudden om zich te herpakken. Los daarvan, 't is wel plezant hé, ne nieuwe mariokart en nen Donkey Kong, ... (ik ben zeker een nostalgische fan) maar dees is toch allemaal iets te gemakkelijk toch. 't Voelt wat Apple aan en dat zou toch niet mogen voor een merk als Nintendo.

Ge hebt zeker een punt, maar ik denk dan ook: "never change a winning formula".Spijtig dat het gewoon weer zoveel van hetzelfde is. De dertiste Mario Kart/Party/whatever, een nieuwe Donkey Kong, een nieuwe Kirby. En een heel mager aanbod aan (vooral) oude third party games. Ik ga deze passen vrees ik. Bovendien maar een full HD scherm, geen OLED, qua scherm hardware is het gewoon een stap achteruit. En die joysticks als muis gebruiken is, laat ons eerlijk zijn, gewoon een gimmick voor snel vervelende minigames.
€90 is er inderdaad over, maar je ziet nu al Amazon “afprijzen” van €90 naar €70 op MK World en van €80 naar €60 op DK: Bananza. Volgens mij met een beetje zoeken betaal je nooit de hoofdprijs.De prijs vd console zelf is nog te rechtvaardigen, maar €90 voor een spel?
Suckt zeker dat de games duurder worden... maar langs de andere kant: je moet die ook niet "nieuw" kopen imo. Kan zeker begrijpen dat je een game in bezit wil hebben vanaf de release date, maar heb zelf (met uitzondering van een pre-ordered TOTK) al mijn hardcopies tweedehands gekocht aan 50-60% van de retailprijs. Dat scheelt toch al wat, maar deze prijsstijging zal uiteraard ook invloed hebben op de prijzen van de tweedehands markt.€90 is er inderdaad over, maar je ziet nu al Amazon “afprijzen” van €90 naar €70 op MK World en van €80 naar €60 op DK: Bananza. Volgens mij met een beetje zoeken betaal je nooit de hoofdprijs.
Dan zijn store games uiteindelijk toch duurder dan retail games.€90 is er inderdaad over, maar je ziet nu al Amazon “afprijzen” van €90 naar €70 op MK World en van €80 naar €60 op DK: Bananza. Volgens mij met een beetje zoeken betaal je nooit de hoofdprijs.
8 April is rechtstreeks via Nintendo. Met ook een voorkeursysteem voor groot gebruikers(gespeelde uren/gekochte games) van wat ik al heb gelezen.Dacht dat het normaal vanaf 8 april was?
Wel nee, aangezien dit een zeer ondermaatse console is anno 2025 en zwaar overgeprijsd is?
Op fanboys alleen kan je niet overleven. In alle eerlijkheid is de switch een leuke B-console die je kinderen cadeau krijgen voor kerstmis, geen €470 + €90 game console. Dit is de moderne Wii U die Nintendo zal wakker schudden om zich te herpakken. Los daarvan, 't is wel plezant hé, ne nieuwe mariokart en nen Donkey Kong, ... (ik ben zeker een nostalgische fan) maar dees is toch allemaal iets te gemakkelijk toch. 't Voelt wat Apple aan en dat zou toch niet mogen voor een merk als Nintendo.
Eigenlijk nog zo gek niet. Games zijn de laatste 10 a 15 jaar amper in prijs gestegen, zeker niet ten opzichte van de rest van de prijzen.De prijs vd console zelf is nog te rechtvaardigen, maar €90 voor een spel?

Ik heb het reeds eerder gepost ja. Snes prijzen zaten rond de €100 per spel.Eigenlijk nog zo gek niet. Games zijn de laatste 10 a 15 jaar amper in prijs gestegen, zeker niet ten opzichte van de rest van de prijzen.
En ik heb Super Street Fighter 2 voor de Snes hier nog liggen met de prijs erop. 3999 beffertjes, 100€, inflatie niet meegerekend.