algemene discussie | Nintendo

Domme vraag maar gaan switchgames ook gewoon vlotter draaien op deze console (want betere hardware) of enkel als ze de verbeterpatch ontvangen hebben? Ik denk dan aan KDC, The Witcher 3 etc
Zullen we pas na release weten wellicht. Ben daar ook wel benieuwd naar.

Thx, ook eentje besteld :)
Ik heb geprobeerd en kan reserveren maar als ik naar bestellen wil gaan krijg ik dit:

Wij wijzen je graag op het volgende:

Artikel Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart is helaas niet meer leverbaar en daarom uit het winkelwagentje verwijderd.

Ik heb geprobeerd en kan reserveren maar als ik naar bestellen wil gaan krijg ik dit:

Artikel Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart is helaas niet meer leverbaar en daarom uit het winkelwagentje verwijderd.
Te laat. Was veel stock, zeker 2u.

Het gaat toch weer niet diezelfde zever zijn van te kleine voorraad zoals bij de PS5 he.
Dat denk ik niet, bol zal ff afwachten hoeveel bestellingen er al zijn en dan al dan niet aanpassen.

Heb mijn bonnen al gekocht op deze manier kan ik de bundel kopen voor 475€

Het gaat toch weer niet diezelfde zever zijn van te kleine voorraad zoals bij de PS5 he.

Fnac had gisteren de orders open voor meer dan 12h (de bundel), de switch alleen meer dan 24h.
Bol meer dan 2 uur, amazon ook al lang.

Het gaat echt niet zo hard als met de ps5.

Fnac had gisteren de orders open voor meer dan 12h (de bundel), de switch alleen meer dan 24h.
Bol meer dan 2 uur, amazon ook al lang.

Het gaat echt niet zo hard als met de ps5.
Dat klopt. Ik vermoed dat er nog wel extra batches zullen zijn voor retailers zoals bol.com en dergelijke.. Ik was vanmorgen net te laat via bol.com voor een pre-order maar vermoed dat er de komende dagen/weken nog wel kansen zullen komen.

Het is wel ferm misleidend op bol momenteel.
Er staat nog steeds "reserveer nu" maar als je wil betalen

Artikel Nintendo Switch 2 - Zwart is helaas niet meer leverbaar en daarom uit het winkelwagentje verwijderd.

Yep, enkel MK world tour bij launch... als we Switch 2 welcome tour negeren.
Een maandje later is er wel Donkey Kong Bananza

Een betaalde tutorial zou ik toch zeker wel negeren als launch game.

Het is wel ferm misleidend op bol momenteel.
Er staat nog steeds "reserveer nu" maar als je wil betalen

Artikel Nintendo Switch 2 - Zwart is helaas niet meer leverbaar en daarom uit het winkelwagentje verwijderd.
Idem

Zal weer een zoektocht worden vrees ik zoals bij de PS5 en Portal

Net de vraag gesteld bij Dreamland, vanaf midden volgende week openen de pre-orders via hun site. Ze krijgen 15000 stuks.

Terug
Bovenaan