Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Tja, had er echt iemand iets anders verwacht? Die wou er gewoon zo snel mogelijk uit, was duidelijk te zien op zijn gezicht.
Eerlijk? Ik had toch iéts meer verwacht/verhoopt ja. Misschien toch een volledige ronde die nog iéts of wat competitief was.

Dit was de grootst mogelijke afgang. En het siert Max dat hij nadien nog applaus vraagt voor McGregor maar dan daarna aansturen op een trilogie; serieus blijven hé. McGregor mag je nooit nog in de buurt laten van een kooi.

Eerlijk? Ik had toch iéts meer verwacht/verhoopt ja. Misschien toch een volledige ronde die nog iéts of wat competitief was.

Dit was de grootst mogelijke afgang. En het siert Max dat hij nadien nog applaus vraagt voor McGregor maar dan daarna aansturen op een trilogie; serieus blijven hé. McGregor mag je nooit nog in de buurt laten van een kooi.
Heeft nog 1 gevecht dacht ik op zijn contract, dus we zijn er nog nie vanaf vrees ik. Ik wil daar eigenlijk niks meer van zien

Ik had ook wel iets meer verwacht.

Maar had ook wel verwacht dat die na 1 ronde al stikop ging zijn. Moest tijdens de press conference al naar adem happen.

Ik hoop dat die ergens een ander doel in zijn leven krijgt... Want dit gaat wel een emotionele klap zijn, en de weg naar alcohol en coke is gemakkelijk.

Mij lijkt me dat islam vs gary op 16 augustus gelijkaardig gaat aflopen als Paddy vs Benoit
Awel ik denk dat niet eigenlijk, BSD heeft gewoon de fout gemaakt om veel te wild voor die takedown te gaan, en Paddy verwachtte dat, dus stond klaar
Gary gaat nooit zo op Islam chargen, alé ik hoop het toch voor hem :p

Tja.
Ik was ook fan van prime Connor.
Maar komaan:

Heeft verschillende mensen (buiten de ring) mishandeld, waaronder een oude man. Hij is veroordeeld voor verkrachting, zit duidelijk aan de drugs,...
Ik versta niet dat zulke mensen nog de kans krijgen om geld te verdienen eigenlijk.
Dat wordt precies allemaal vergeten, idem Mike Tyson dat is ook gewoon een veroordeeld verkrachter maar niemand die dat precies nog weet.

Van mij mag de UFC ver weg blijven van zo een mensen, hoe cool ik Connor vroeger ook vond.

Niets boven GSP destijds hé. Dat was een voorbeeld voor de jeugd en gevechtsport in het algemeen.
Domineerde 4 jaar in de UFC, stopt, komt na 6 jaar terug om een show op te voeren tegen Bisping.

Dát waren pas tijden!

Het McGregor era was plezant en hij heeft de sport wereldwijd op de kaart gezet, maar imo veelal op de verkeerde manier. Er waren toen plots veel Conors in de gym waarbij de stoerdoenerij boven het respect werd geplaatst.

Niets boven GSP destijds hé. Dat was een voorbeeld voor de jeugd en gevechtsport in het algemeen.
Domineerde 4 jaar in de UFC, stopt, komt na 6 jaar terug om een show op te voeren tegen Bisping.

Dát waren pas tijden!

Het McGregor era was plezant en hij heeft de sport wereldwijd op de kaart gezet, maar imo veelal op de verkeerde manier. Er waren toen plots veel Conors in de gym waarbij de stoerdoenerij boven het respect werd geplaatst.
En niet te vergeten, hij was ook écht wel goed hé

Maar 't is goe geweest nu, laat die gewoon gaan en nog wat zever verkopen voor de Netflix fight fans ofzo.

En niet te vergeten, hij was ook écht wel goed hé

Maar 't is goe geweest nu, laat die gewoon gaan en nog wat zever verkopen voor de Netflix fight fans ofzo.
Conor? Jazeker. Het coole was dat hij zijn trashtalk effectief omzette in daden. Het was plezant en grappig om hem dan in interviews bezig te horen. De 'this is not a therapy session' tegen een interviewer die hem vroeg vanwaar de haat tegenover Aldo kwam blijft me toch nog steeds bij.

Het verliezen tegen Diaz heeft me toen ook wat geld opgeleverd. Zalige fight dat.

Het jammere is dat een groot deel van het nieuwe publiek dacht dat al die trashtalk, haantjesgedrag en disrespect echt was. Terwijl dat pure show is om de fight te verkopen, 't begon op den duur precies zoals in de WWE te zijn. Spijtig, want vechtsport draait helemaal niet om zo'n toestanden.

Let op, er mag wat rivaliteit zijn é, maar ik heb liever een 'I was not impressed by your performance' :laugh: dan de hele shitshow die Conor bracht.

Het verliezen tegen Diaz heeft me toen ook wat geld opgeleverd. Zalige fight dat.

Let op, er mag wat rivaliteit zijn é, maar ik heb liever een 'I was not impressed by your performance' :laugh: dan de hele shitshow die Conor bracht.
Zwaar geld verloren bij die fight haha, maar ik ben dan ook totaaaaaal geen fan van Diaz, meest overrated fighter ooit imo

I was not impressed by your performance, aaah dat waren goeie tijden 🤩

Voor mij mag er wel wat rivaliteit zijn, en dat overdreven zelfvertrouwen stoort mij meestal niet, bij een Topuria bv als die zei tegen Oliveira, "I'm sorry it has to be you" man hoe koud is dat! Maar de dag ervoor al feesten is er dan weer een beetje over vind ik

Heel dat WWE gedoe hoeft idd niet, dus als iemand dat eens laat weten aan Hokit ook aub. :sick:

Terug
Bovenaan