Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Tja, had er echt iemand iets anders verwacht? Die wou er gewoon zo snel mogelijk uit, was duidelijk te zien op zijn gezicht.
Eerlijk? Ik had toch iéts meer verwacht/verhoopt ja. Misschien toch een volledige ronde die nog iéts of wat competitief was.

Dit was de grootst mogelijke afgang. En het siert Max dat hij nadien nog applaus vraagt voor McGregor maar dan daarna aansturen op een trilogie; serieus blijven hé. McGregor mag je nooit nog in de buurt laten van een kooi.

Eerlijk? Ik had toch iéts meer verwacht/verhoopt ja. Misschien toch een volledige ronde die nog iéts of wat competitief was.

Dit was de grootst mogelijke afgang. En het siert Max dat hij nadien nog applaus vraagt voor McGregor maar dan daarna aansturen op een trilogie; serieus blijven hé. McGregor mag je nooit nog in de buurt laten van een kooi.
Heeft nog 1 gevecht dacht ik op zijn contract, dus we zijn er nog nie vanaf vrees ik. Ik wil daar eigenlijk niks meer van zien

Ik had ook wel iets meer verwacht.

Maar had ook wel verwacht dat die na 1 ronde al stikop ging zijn. Moest tijdens de press conference al naar adem happen.

Ik hoop dat die ergens een ander doel in zijn leven krijgt... Want dit gaat wel een emotionele klap zijn, en de weg naar alcohol en coke is gemakkelijk.

Terug
Bovenaan