Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Geen commentaar ergens tegen de middag gekeken...

Heb dan net maar eens naar Perreira Ankalaev gekeken met commentaar...

Charles!!! Demonstratie.

Wat was dat met RDR? Covid? Of zat die er echt al door na 2 rondes... Chimaev gaat nog lange tijd de champ blijven.

Edit: lees net dat hij norovirus had en een gebroken hand na ronde 1. Jammer!

Laatst bewerkt:
Vond dat hij in ronde 1 al serieus aan het blazen was. Hopelijk is er inderdaad een achterliggende oorzaak.

Geen idee of het waar is, maar ik las dat hij normaal rondloopt op 110kg. Behoorlijk zot om dan te cutten onder 85kg. En zeker zoveel keer

Zuur seg. Heb echt medelijden met Aspinall. Eerst Jon Jones die twee jaar van uw legacy afknabbelt en dan nu dit tijdens uw ‘comeback’.

Ook zot hoe gestoord ze gaan op sociale media. Alsof Aspinall een ‘way out’ zocht omdat Gane hem te sterk leek…

Idd. Gane was nu wel heel goed vond ik de 1ste ronde, maar het nu laten uitschijnen alsof Aspinal elk moment kon k.o geklopt worden is echt dikke bullshit

Voor mensen die graag muay Thai zien en qua stijl Rodtang wel kunnen appreciëren.
Dit is toch wel een pareltje. Technisch, explosief,... prachtige partij.

Jake Paul gaat waarschijnlijk boksen tegen Anthony Joshua, als dit niet fixed is...ja dan gaat den Jake dood denk ik
Joshua is fin de carrière he. 2x verloren van Usyk, dan een poging gedaan om terug te komen maar de cruciale match tegen Dubois verloren ..
Hij heeft niets meer te bewijzen.

Hij komt gewoon nog eens langs de kassa passeren.
Dat komt wel goed. Natuurlijk is dat deels in scène gezet.

Joshua is fin de carrière he. 2x verloren van Usyk, dan een poging gedaan om terug te komen maar de cruciale match tegen Dubois verloren ..
Hij heeft niets meer te bewijzen.

Hij komt gewoon nog eens langs de kassa passeren.
Dat komt wel goed. Natuurlijk is dat deels in scène gezet.
Hilarisch hoe iedereen denkt dat Joshua afgeschreven is. Beseft ge dat Usyk & Dubois de top van de wereld is?

Voor het geld gaat hij hem niet laten vallen, kerel is zo rijk als de zee diep is.
Plus, normaal gezien ist in 2026 Fury-AJ. Hem hier laten verliezen, dan kan hij die kamp ook vergeten.

Dus ja, ik hoop met heel mijn hart dat hij even hard gaat als tegen Ngannou. Alleen, en daar gaat de bokswereld unaniem akkoord mee, dan is Jake Paul echt wel in gevaar.

Hilarisch hoe iedereen denkt dat Joshua afgeschreven is. Beseft ge dat Usyk & Dubois de top van de wereld is?
Hij is zeker nog steeds een absolute topper maar waarom zou hij nog verder doen?
Voor de wereldtitels boksen zit er niet meteen meer in. En voor minder dan dat moet hij het toch niet meer doen?
Hij heeft niks meer te bewijzen he.

Ik zou hetzelfde doen als hij nu doet: Gimme some 'quick' big money and afterwards we will see.

Dus ja, ik hoop met heel mijn hart dat hij even hard gaat als tegen Ngannou. Alleen, en daar gaat de bokswereld unaniem akkoord mee, dan is Jake Paul echt wel in gevaar.

In de veronderstelling dat Paul écht zo slecht is, is daar imho weinig gevaarlijk aan.
Eén welgeplaatste djoef met een 12oz en het is over.

Het zou pas gevaarlijk zijn als hij nét het niveau van Joshua niet zou halen en 10 ronden lang halfzachte muilperen moet incasseren zonder neer te gaan.

Terug
Bovenaan