Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb het wel voor Paddy.Paddy is ook gigantische tegenover hem.
Ik vond Paddy toch wel heel sterk tegen Chandler. Vergeet niet dat Chandler echte wars had tegen Gaethje, Porier,... Niet iemand om zomaar uit te schakelen en Paddy domineerde hem constant! Maar idd, Tuporia is echt super high level. The new generation zoals hij zelf zegt...Ik heb het wel voor Paddy.
Maar Tuporia is toch echt wel twee niveaus beter?
Pantoja, merab of Ilia... 1 van die 3 is de echte p4p king.Pantoja wordt toch ook echt wel onderbelicht voor hoe goed hij is.
Oliveira/Topuria was zoals verwacht. Charles is te makkelijk te raken en Topuria slaat te hard. Die heeft al een mooi resume
Dus plots is Islam vergeten? LolPantoja, merab of Ilia... 1 van die 3 is de echte p4p king.
Pantoja is belachelijk goed, overal. Maar die leek mij wel echt al zwaar vermoeid in de 2de ronde, schrok ik wel vanPantoja wordt toch ook echt wel onderbelicht voor hoe goed hij is.
Oliveira/Topuria was zoals verwacht. Charles is te makkelijk te raken en Topuria slaat te hard. Die heeft al een mooi resume.
Edit: Topuria / Poirier zou waarschijnlijk nog een interessante fight kunnen zijn. Jammer dat Dustin stopt na zijn volgende fight tegen Holloway
Dus plots is Islam vergeten? Lol

Volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij retired was. Enkel gedaan om de belt af te geven.Eeeeeen de retirement van Jones is al afgelopen
Hij was officieel retired zuVolgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij retired was. Enkel gedaan om de belt af te geven.
Enkel dat hij nog superfights wil doen, en niet tegen Aspinell, of andere jonge talenten wil vechten.
We zullen het nooit zeker weten maar de kans is natuurlijk reëel dat hij nooit van plan was op pensioen te gaan. Misschien keken we gewoon naar een sterk staaltje toneel.Nope, hij was wel degelijk retired.
Hij was echt officieel op pensioen. De hamvraag is eerder: Was het een stukje toneel of is hij gewoon echt van gedachte veranderd?Volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij retired was. Enkel gedaan om de belt af te geven.

Nu moet'm niet vechten tegen Tom en kan hij een andere tegenstander krijgen, met voorkeur een legend voor dikkere payday. Lawsuits ain't cheapWe zullen het nooit zeker weten maar de kans is natuurlijk reëel dat hij nooit van plan was op pensioen te gaan. Misschien keken we gewoon naar een sterk staaltje toneel.
Hij was echt officieel op pensioen. De hamvraag is eerder: Was het een stukje toneel of is hij gewoon echt van gedachte veranderd?![]()