Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Amai, zeer indrukwekkend van Tuporia! Maar nog een gewichtsklasse hoger gaan om bv tegen Islam te vechten (als die daar wint) lijkt me teveel van het goede. Nu was er al een groot verschil tussen Oliveira en hem. Paddy is ook gigantische tegenover hem. Maar toch, Ilia doet het gewoon. Maakt het terug interessant. Zeer benieuwd naar de toekomst!

Fuuuuuuccckkk 😭

En zelfs op de grond moest hij nie onder doen, denk toch dat Islam ook wel zoiets had van..hmm
Talbot was ook impressive

Laatst bewerkt:
Ik heb het wel voor Paddy.
Maar Tuporia is toch echt wel twee niveaus beter?
Ik vond Paddy toch wel heel sterk tegen Chandler. Vergeet niet dat Chandler echte wars had tegen Gaethje, Porier,... Niet iemand om zomaar uit te schakelen en Paddy domineerde hem constant! Maar idd, Tuporia is echt super high level. The new generation zoals hij zelf zegt...

Pantoja wordt toch ook echt wel onderbelicht voor hoe goed hij is.

Oliveira/Topuria was zoals verwacht. Charles is te makkelijk te raken en Topuria slaat te hard. Die heeft al een mooi resume.

Edit: Topuria / Poirier zou waarschijnlijk nog een interessante fight kunnen zijn. Jammer dat Dustin stopt na zijn volgende fight tegen Holloway

Laatst bewerkt:
Pontoja oppermachtig.
En voor Tuporia lijkt me inderdaad Islam en mooie match-up. Maar dat gaat niet gebeuren.

Pantoja wordt toch ook echt wel onderbelicht voor hoe goed hij is.

Oliveira/Topuria was zoals verwacht. Charles is te makkelijk te raken en Topuria slaat te hard. Die heeft al een mooi resume.

Edit: Topuria / Poirier zou waarschijnlijk nog een interessante fight kunnen zijn. Jammer dat Dustin stopt na zijn volgende fight tegen Holloway
Pantoja is belachelijk goed, overal. Maar die leek mij wel echt al zwaar vermoeid in de 2de ronde, schrok ik wel van

Eeeeeen de retirement van Jones is al afgelopen
Volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij retired was. Enkel gedaan om de belt af te geven.

Enkel dat hij nog superfights wil doen, en niet tegen Aspinell, of andere jonge talenten wil vechten.

Ja omdat dat moest om niet tegen Tom te moeten vechten.

Heeft toch heel duidelijk op voorhand gezegd dat hij nog superfights tegen legendarische bewezen vechters ging doen?

Ik vind dit helemaal niet verrassend en heel logisch.

Nope, hij was wel degelijk retired. Was het uit schrik of niet (wat ik wel denk), hij heeft gebeld naar Dana om te zeggen dat hij stopt. De rest zijn details he

En nu deze zever, 'k heb het wel gehad met die gast

Dat over die superfight was puur om tegen Perreira te kunnen vechten, kerel heeft 0 worstelen. Heel die gast zijn legacy is om zeep door deze zever imo
Alé en het feit dat hij doping gepakt heeft natuurlijk

Nope, hij was wel degelijk retired.
We zullen het nooit zeker weten maar de kans is natuurlijk reëel dat hij nooit van plan was op pensioen te gaan. Misschien keken we gewoon naar een sterk staaltje toneel.

Volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij retired was. Enkel gedaan om de belt af te geven.
Hij was echt officieel op pensioen. De hamvraag is eerder: Was het een stukje toneel of is hij gewoon echt van gedachte veranderd? ;)

Laatst bewerkt:
We zullen het nooit zeker weten maar de kans is natuurlijk reëel dat hij nooit van plan was op pensioen te gaan. Misschien keken we gewoon naar een sterk staaltje toneel.

Hij was echt officieel op pensioen. De hamvraag is eerder: Was het een stukje toneel of is hij gewoon echt van gedachte veranderd? ;)
Nu moet'm niet vechten tegen Tom en kan hij een andere tegenstander krijgen, met voorkeur een legend voor dikkere payday. Lawsuits ain't cheap

Terug
Bovenaan