Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand die ik ken iig. Als mijne kleine terug maft kruip ik ook weer in bed. Als die zijneigen ni voorbij had gescheten was ik ook niet wakker nu wss.Wie heeft er nog beeld?

Zeer vreemd. Ben nu uurtje aan het kijken en heeft 2x 2sec vast gehangenHet hapert gwn constant… nu hangt het weer vast.
Volgens CompuBox heeft Serrano 60% rake klappen gegeven tov Taylor 40% (!). Er is zelfs geen discussie over wie wint. Het verschil is *immens*.Is toch niets nieuw. Niet de eerste keer met Taylor. En in het boksen algemeen helaas
Misschien kijkt ge redelijk uitgesteld.Zeer vreemd. Ben nu uurtje aan het kijken en heeft 2x 2sec vast gehangen
Nee hoorMisschien kijkt ge redelijk uitgesteld.

tja als er problemen zijn met de feed is dat voor iedereen hoor.Nee hoor![]()
tja als er problemen zijn met de feed is dat voor iedereen hoor.

Hier, maar geen idee of het daar aan ligt. Momenteel nog voorbeschouwing, overzicht van Jake Paul zijn kampen en nu wat Tyson knockoutsWie heeft er Netflix (ik weet niet hoe dat noemt) premium *lees de duurste versie?
Wie weet geven ze voorrang aan die kijkers?
T'ga dadelijk beginnen vent, volhoudenVia de telefoon app lukt het idd. Maar buh, liever wat extra slaap. Ik kijk wel wanneer mijne kleine smeerlap weer begint te memmen.