Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard, maar neemt nie weg dat het heel spijtig is voor hem

Tyson vs. Paul is uitgesteld wegens gezondheidsproblemen bij Tyson (een maagzweer blijkbaar). Hij kreeg rood licht van zijn arts.Klopt het dat zowel Tyson vs. Paul als McGregor vs. Chandler niet doorgaat?
I know, dat zijn meestal niet de meest hoogstaande wedstrijden en draaien vaak uit op een ontgoocheling. Maar ik heb toch een zwak voor zo'n hype wedstrijden.![]()
Ah ok, ik dacht dat het gevecht effectief niet doorging.Persconferentie is uitgesteld geweest van Chandler vs Conor, geen verrassing want je kan op die kerel helemaal niet rekenen. Benieuwd of het gevecht er ooit gaat komen .

Ik had ook wel ergens gelezen dat McGregor een blessure zou hebben dus fight zou effectief geannuleerd zijn.Ah ok, ik dacht dat het gevecht effectief niet doorging.
Jawel, Conor heeft vanmorgen een nieuw reclamefilmpje de wereld ingestuurd. Forged, real forged Irish stout. Putting the competition to shame.Volgens mij is dat ook gewoon uitgesteld, alé ja of gewoon geannuleerd, dacht dat Chandler zelfs niet meer in training camp is. Of 't is weer es een spelleke om te tonen wat hij hem allemaal wel kan permiteren
Ik heb zelfs ergens opgevangen dat UFC elke free fight van Conor op Youtube eraf gehaald heeft, dus dan moet het er wel goed tegen zitten. Ook geen woord van Dana White of Conor zelf
De evenaar loopt niet door zijn gat, hij is gewoon de evenaarJawel, Conor heeft vanmorgen een nieuw reclamefilmpje de wereld ingestuurd. Forged, real forged Irish stout. Putting the competition to shame.
Kut, wist ik nog niet. Maar zag net Dana zijn filmpje passeren op Instagram. “Blessure”Connor is ook out, maar dat was te verwachten