Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Niks gezegd, 't is 5 rondes voor één of andere reden, dus ik neig toch eerder naar Strickland

Islam (met een wildcard op K.O Dustin)
Strickland
Holland

Wilder had beter de handschoenen aan de haak gehangen na zijn dubbele confrontatie tegen Fury.
Sinsdien moddert hij nog een beetje aan maar zijn lijf is gewoon kapot. Het is op. Het lukt niet meer.

Dank u voor de mooie jaren maar voor uw gezondheid: Het is tijd om van je pensioen te genieten.

respect Poirier

Fuck zeg...
GPDCjR5XcAAVJFk

GPDDElIWsAAk3pP

Klopt het dat zowel Tyson vs. Paul als McGregor vs. Chandler niet doorgaat?

I know, dat zijn meestal niet de meest hoogstaande wedstrijden en draaien vaak uit op een ontgoocheling. Maar ik heb toch een zwak voor zo'n hype wedstrijden. :laugh:

Klopt het dat zowel Tyson vs. Paul als McGregor vs. Chandler niet doorgaat?

I know, dat zijn meestal niet de meest hoogstaande wedstrijden en draaien vaak uit op een ontgoocheling. Maar ik heb toch een zwak voor zo'n hype wedstrijden. :laugh:
Tyson vs. Paul is uitgesteld wegens gezondheidsproblemen bij Tyson (een maagzweer blijkbaar). Hij kreeg rood licht van zijn arts.
Terecht he. Die man is al op leeftijd (voor topsport alvast). Gek doen is één zaak, maar de gezondheid primeert.

Van McGregor vs. Chandler heb ik niks gehoord.

Persconferentie is uitgesteld geweest van Chandler vs Conor, geen verrassing want je kan op die kerel helemaal niet rekenen. Benieuwd of het gevecht er ooit gaat komen .

Volgens mij is dat ook gewoon uitgesteld, alé ja of gewoon geannuleerd, dacht dat Chandler zelfs niet meer in training camp is. Of 't is weer es een spelleke om te tonen wat hij hem allemaal wel kan permiteren 🤮

Ik heb zelfs ergens opgevangen dat UFC elke free fight van Conor op Youtube eraf gehaald heeft, dus dan moet het er wel goed tegen zitten. Ook geen woord van Dana White of Conor zelf

Volgens mij is dat ook gewoon uitgesteld, alé ja of gewoon geannuleerd, dacht dat Chandler zelfs niet meer in training camp is. Of 't is weer es een spelleke om te tonen wat hij hem allemaal wel kan permiteren 🤮

Ik heb zelfs ergens opgevangen dat UFC elke free fight van Conor op Youtube eraf gehaald heeft, dus dan moet het er wel goed tegen zitten. Ook geen woord van Dana White of Conor zelf
Jawel, Conor heeft vanmorgen een nieuw reclamefilmpje de wereld ingestuurd. Forged, real forged Irish stout. Putting the competition to shame.

No surprises there, of hoe een zotte maand juni naar niks herleid wordt.
Die Khamzat zou blijkbaar wel redelijk serieus ziek moeten zijn had ik ergens gelezen

Chance dat Perreira-Prochachka erbij gekomen is, daar kijk ik wel hard naar uit, volgens mij haalt Jiri het deze keer

Terug
Bovenaan