Mr.Anderson
Well-known member
En ge moogt 2 keer raden op wie ik heb ingezet?Ge zat er bonk op!
Niet! Vanwege toch altijd verkeerd.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ge moogt 2 keer raden op wie ik heb ingezet?Ge zat er bonk op!

Gewoon volgende ufc 500€ op Covington zetten en ge maakt dat verlies goed! (of ergerEn ge moogt 2 keer raden op wie ik heb ingezet?
Niet! Vanwege toch altijd verkeerd.![]()
)Gaat ook wel gebeuren denk ikFury is toch een clown za. Hoop dat usyk hem een lesje nederigheid geeft
Perry is the man! Die kerel blijf gewoon gaan, echt een monster.Perry doet het weer. Zalige kerel. Had nooit gedacht dat hij tegen Alvarez ging winnen. Alvarez tegen Mendes was zot, één van de beste BKFC wedstrijden ooit voor mij.
Iemand de 'enorm pijnlijk om aan te zien' stoppage (alé, geen stoppage eigenlijk) gezien in UFC afgelopen weekend? STOP roepen vanuit m'n zetel didn't do the trick. Bobby Green is 2x knockout gegaan, eenmaal net voor hij ten val kwam, 2de keer op de grond omdat den arbiter het blijkbaar niet nodig vond den boel te stoppen.
Zo'n slechte arbitrage heb ik nog maar weinig gezien.

Stel je voor dat iemand zou overlijden door zo'n late stoppage?Perry is the man! Die kerel blijf gewoon gaan, echt een monster.
Die referee zou nooit meer in een octagon mogen staan, was echt maf om te zien
Dat gezegd zijne, Green z'n showboating mocht wel eens stoppen.
Maar blijft een ongelooflijk late stoppage

Idd, stel je voor dat dit met heavyweights gebeurt ofzo, levensgevaarlijkStel je voor dat iemand zou overlijden door zo'n late stoppage?![]()
Dat gezegd zijne, Green z'n showboating mocht wel eens stoppen.
Wacht, wat wilt dat concreet zeggen? De enige reden dat ik nu Orange heb, is voor ufc te kijken :/Net op oep z’n bakkes gehoord dat (Go)Play de rechten heeft gekocht op de UFC.![]()
Geen UFC meer op Orange. Héél jammerWacht, wat wilt dat concreet zeggen? De enige reden dat ik nu Orange heb, is voor ufc te kijken :/
Maar Play kan iedereen toch bekijken? Is toch niet verbonden aan een provider?Geen UFC meer op Orange. Héél jammer