Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Perry doet het weer. Zalige kerel. Had nooit gedacht dat hij tegen Alvarez ging winnen. Alvarez tegen Mendes was zot, één van de beste BKFC wedstrijden ooit voor mij.

Iemand de 'enorm pijnlijk om aan te zien' stoppage (alé, geen stoppage eigenlijk) gezien in UFC afgelopen weekend? STOP roepen vanuit m'n zetel didn't do the trick. Bobby Green is 2x knockout gegaan, eenmaal net voor hij ten val kwam, 2de keer op de grond omdat den arbiter het blijkbaar niet nodig vond den boel te stoppen.

Zo'n slechte arbitrage heb ik nog maar weinig gezien.

Perry doet het weer. Zalige kerel. Had nooit gedacht dat hij tegen Alvarez ging winnen. Alvarez tegen Mendes was zot, één van de beste BKFC wedstrijden ooit voor mij.

Iemand de 'enorm pijnlijk om aan te zien' stoppage (alé, geen stoppage eigenlijk) gezien in UFC afgelopen weekend? STOP roepen vanuit m'n zetel didn't do the trick. Bobby Green is 2x knockout gegaan, eenmaal net voor hij ten val kwam, 2de keer op de grond omdat den arbiter het blijkbaar niet nodig vond den boel te stoppen.

Zo'n slechte arbitrage heb ik nog maar weinig gezien.
Perry is the man! Die kerel blijf gewoon gaan, echt een monster.
Die referee zou nooit meer in een octagon mogen staan, was echt maf om te zien 🤦
Dat gezegd zijne, Green z'n showboating mocht wel eens stoppen.
Maar blijft een ongelooflijk late stoppage

Perry is the man! Die kerel blijf gewoon gaan, echt een monster.
Die referee zou nooit meer in een octagon mogen staan, was echt maf om te zien 🤦
Dat gezegd zijne, Green z'n showboating mocht wel eens stoppen.
Maar blijft een ongelooflijk late stoppage
Stel je voor dat iemand zou overlijden door zo'n late stoppage? :confused:

Anthony Joshua vs deontay wilder zou rond zijn voor 9 maart 2024.
Mits beide partijen hun huidige fight op 23 dec winnend afsluiten.

Terug
Bovenaan