Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Iemand aanwezig in Waregem Expo komende zaterdag? Battle Arena - Enfusion. Wordt uitgezonden in +40 landen. Schermen met replay boven de ring. Goede wedstrijden. Ook een heavyweight toernooi.

Ik heb alvast m'n tafel rond de ring gereserveerd. Can't wait!
En hoe wast in Waregem?

En hoe wast in Waregem?
Heel goed eigenlijk!

Plaatsen waren top, bediening dik in orde. Organisatie op zich was gewoon dik in orde. Alles volgde elkaar ook heel vlot op (vooral omdat het live uitgezonden werd).

Veel goede wedstrijden gezien. Veel spectakel. 4 KO's. 1 TKO.

Van 1 KO was de zaal plots helemaal stil. Ook de tegenstand stopte met vieren. Was bij de dames op aanzienlijk niveau. Dokters er snel bij. Meisje bleef liggen en reageerde op niets meer. Dat heeft zo'n 10 minuten geduurd.

2x een KO gezien waarbij de eerste persoon die bij de neergeslagen vechter was, de trainer was van de tegenstand. Heel veel respect gezien. In een sport waar je kan winnen door uw tegenstander knockout te slaan, vind ik het altijd heel knap als er veel respect is. Zowel van publiek, supporters, vechters, crew,... ik heb al andere dingen gezien ook, maar zaterdag niet.

1 iemand is in mijn ogen wel wat bestolen geweest. Mede doordat de tegenstander een trap in het kruis gefaked heeft en de jury dat blijkbaar niet zo zag.

Thian De Vries stal weer de show, zoals ik dat van hem gewoon ben. We zullen nog veel horen van die kerel. Altijd plezant om die aan het werk te zien.

Zaterdag is het Cage Warriors 161 met Quaeyhaegens - Hughes.

Zou te zien zijn via HLN. Iemand al eens geprobeerd? :unsure:

Dit wil ik dus ook weten, heb de vraag gesteld aan Jan zelf op IG, hoe we dit kunnen zien.
Is gewoon op de HLN site via stream. Als ge ingelogd bent als abonnee met HLN+ zal de stream werken, anders niet vermoed ik :p

Is gewoon op de HLN site via stream. Als ge ingelogd bent als abonnee met HLN+ zal de stream werken, anders niet vermoed ik :p
Ik volg het niet zo goed. Enig idee waarom Quaeyhagens geen enkele kamp heeft gevochten tussen 2019 en 2022? Echt 3 jaar lang helemaal 'niks'.
Een zware blessure? Ik vind er niet meteen iets van terug.

Koppijn vandaag. Heel leuke sparring gehad gisteren. Enkel heb ik toch een paar serieuze patatten gekregen. Soms ga ik eens naar de Engelsen boks en dat is toch steeds weer serieus aanpassen. Een totaal andere manier van boksen. Ik moet er altijd eerst wat inkomen tijdens het sparren met als gevolg dat ik de eerste 2 ronden nogal veel fouten maak als het aankomt op afstand.

Koppijn vandaag. Heel leuke sparring gehad gisteren. Enkel heb ik toch een paar serieuze patatten gekregen. Soms ga ik eens naar de Engelsen boks en dat is toch steeds weer serieus aanpassen. Een totaal andere manier van boksen. Ik moet er altijd eerst wat inkomen tijdens het sparren met als gevolg dat ik de eerste 2 ronden nogal veel fouten maak als het aankomt op afstand.
Zolang ge nie zo begint te praten, zal het wel meevallen zeker?

DIAZ_NATE_L_09-10.png

Ik betwijfel het.
Moeilijk in te schatten... Snap niet zo goed dat nog niemand Chimaev zijne 'first second dive' heeft opgevangen met zijn knie ofzo. Blijkbaar komt die dan toch wel onverwachts altijd.

Is het dan geen idee om dat bij je trainingspartners aan te halen de eerste rondes?
Of over het algemeen wat technischer en minder hard sparren?
Zolang ge nie zo begint te praten, zal het wel meevallen zeker?

DIAZ_NATE_L_09-10.png
Dat zal ook beetje bij beetje gekomen zijn.

Terug
Bovenaan