Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Tyson wint dat gewoon 9 kansen op 10 hoor. Maar Usyk gaat inderdaad geen gevecht uit de weg.
Fury zie ik dit gevecht ook nog wel doen als hij voldoende 'big bucks' ervoor krijgt. :tongue:
Hangt er vanaf in welke staat Tyson gaat zijn voor het gevecht, ik zou toch hopen op Usyk heeft toch al eens voor een stunt gezorgd.
 
Ik zie ieder gevecht Usyk een beetje minder worden. Hij heeft een heel beweeglijke stijl dus dat is logisch op zijn leeftijd. Hij is ook geen echte heavyweight (naar moderne normen) dus dat eist zijn tol. Het is duidelijk dat body shots zijn kryptoniet zijn (los van de low blow) en dat het Dubois plan was dat uit te buiten. Fury is een 10x technisch betere boxer dan Dubois dus ik vrees dat die wel zijn plan kan uitvoeren.
Ik zie het alleen niet gebeuren usyk vs Fyry. Warren gaat proberen Dubois een rematch te geven.
Ik vermoed dat Fury Hrgovic gaat bekampen
 
Die beltline bij sommige boksers is toch gewoon onnozel? Een short met extreem dikke rand opgetrokken tot net onder de navel. Dat is niet de beltline. Ze mogen daar heel wat strengen op controleren.
 
In principe moet de beltline door de navel lopen, als je de foto bekijkt die Makila hier gezet heeft dan zat die wel ongeveer juist, de band boven de beltline kan dikker of dunner zijn, dat maakt niet uit.

De slag was voor mij duidelijk op de navel en dus te laag, zonder opzet wel. Dus exact zoals de scheidsrechter aangaf. Wil je opzettelijk lage slagen zien google dan even Efe Ajagba vs Zhan Kossobutskiy, dat wat later die nacht werd uitgevochten. Kossobutsky had ik redelijk hoog ingeschat maar die besloot dus zijn eigen carrière te torpederen.
 
Wist zelfs niet dat er al een 3de Belg in de UFC gezeten heeft. Was ook van korte duur zie ik nu en sindsdien ook niet meer gevochten.. Benieuwd nu naar deze man, en ofdat hij blijft trainen in België/Europa of een gym gaat vervoegen in de States.
 
Gane came and delivered, alhoewel Spivak wel héél weinig heeft teruggedaan, maar ook waarschijnlijk omdat hij niet kon, moet heel frustrerend zijn.
Hand van Rose zag er ook wel gezellig uit :/
 
Had gehoopt van wat leer te kunnen zien van Spivak, helaas.

Bewijst wel het niveauverschil tussen de heavies. Gane quasi kansloos tegen Jones en dan nu Spivak kansloos tegen hem
 
Maf hé, of Gane had gewoon echt een off-day en was toch beetje onder de indruk van Jones.
Spijtig dat Gane niet tegen Aspinal wilt, maar ik snap het wel, ik zie hem niet winnen tegen Aspinal.
Aspinal - Pavlovich wil ik wel eeeecht heel graag zien, moest dat door gaan.
 
Hopelijk krijgt Strickland zo hard op z'n gezicht. Zo'n irritante kerel.
Denk effectief dat die 0,0% kans heeft.
Hoe die slagen pareert, zoals tegen Perreira, ik zie Adesanya er echt mee spelen. En zijn cardio gaat hem hier ook nie redden.
Wat denkt ge van Tuivasa - Volkov?
 
Denk effectief dat die 0,0% kans heeft.
Hoe die slagen pareert, zoals tegen Perreira, ik zie Adesanya er echt mee spelen. En zijn cardio gaat hem hier ook nie redden.
Wat denkt ge van Tuivasa - Volkov?
Volkov sowieso
 
Als Volkov zijn afstand kan bewaren wint hij waarschijnlijk via decision.

Als Tai dicht genoeg kan komen zie ik hem nog winnen via KO
 
Terug
Bovenaan