Knap van Verhoeven, is toch een betere bokser (al is zijn stijl .. maar swoit .. iedereen heeft zijn way of boxing) dan je zou denken, echter 'ironie ten top', hij staat zelf bekend om net als Usyk zijn tegenstander af te matten en dan toe te slaan maar plots was hijzelf gassed out ..
En zijn interview na de match: Rico is echt ne gentleman, zoals we hem kennen. Geen slecht woord over ..
En een terechte stoppage? Ja en neen. Maar Rico was echt helemaal op en oververmoeid. Als scheids moet je ook waken over de gezondheid.
Een rematchske? Het mag van mij.
Amper 20 sec en het was al game over. Van een statement gesproken
En zijn interview na de match: Rico is echt ne gentleman, zoals we hem kennen. Geen slecht woord over ..
En een terechte stoppage? Ja en neen. Maar Rico was echt helemaal op en oververmoeid. Als scheids moet je ook waken over de gezondheid.
Een rematchske? Het mag van mij.
Ik geef je volkomen gelijk maar onze Belg bewijst dat hij alvast geen doetje is.Nummer drie is wel van een héél ander kaliber dan die 2 voorgaande vechters.. Bendo was in zijn prime één van de beste LW's van de WEC en daarna de UFC. Heeft nu wel al 3 jaar niet gevochten en heeft de leeftijd ook tegen maar deze man moet je zeker niet onderschatten.
Amper 20 sec en het was al game over. Van een statement gesproken

Laatst bewerkt:
(2 gaven een gelijke stand, 1 had Usyk op winst staan)