Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dwz dat ge bvb een defensieve lijn moogt rijden, maar eens ge die gekozen hebt, moet ge daar blijven. een defensieve lijn is bvb naar de volgende bocht aan de binnenkant gaan rijden. ge moet uzelf dan vroeger op het rechte stuk gaan opstellen, en veel marge hebt ge tegenwoordig niet (door de pickup net buiten de racelijn), maar dat is wel nog legaalEn wat wil dat dan zeggen volgens u?
De regel in Indycar is heel duidelijk. Als er een auto achter u zit moogt ge niet van lijn veranderen... Onderstaande is het enige wat in het reglement staat.
A Driver must not alter his/her racing line to pursuing Drivers.
Ik snap niet goed van waar dat blocking/defending verhaal komt eigenlijk.
hangt er vanaf wat ge interessant vindt he. maar da's echt een paar uur per dag auto's die rondjes rijden op een ovaal, om de afstelling te perfectioneren. echt boeiend is dat niet.Kijk wel uit naar de Indy 500, t'is wel pas over 2 weken, maar binnen paar dagen begint de practice al.
Zijn die zowat de moeite om te volgen? of begint het pas interessant te worden bij de quali's?
Ze mogen inderdaad kiezen aan welke kant ze het rechte stuk rijden. Maar dan moeten ze dat al heel vroeg beslissen.dwz dat ge bvb een defensieve lijn moogt rijden, maar eens ge die gekozen hebt, moet ge daar blijven. een defensieve lijn is bvb naar de volgende bocht aan de binnenkant gaan rijden. ge moet uzelf dan vroeger op het rechte stuk gaan opstellen, en veel marge hebt ge tegenwoordig niet (door de pickup net buiten de racelijn), maar dat is wel nog legaal
inhalen op snelheid is sowieso moeilijk he. op de grid zijn alle wagens die vóór je staan, in theorie al sneller dan u. dus eigenlijk zouden ze anderhalf uur lang enkel maar kunnen weg rijden van u.
Had ik een gokje gewaagd deze ochtend dan had ik weer gewonnen. (Ja ik ben serieus)opgave van Neuville in Portugal. van de baan op SS7 door een "optimistische pace note"
Piloot en Co Piloot stellen die nota's samen op. Die info halen ze uit na 2 verkenningruns en onboard videomateriaal.Had ik een gokje gewaagd deze ochtend dan had ik weer gewonnen. (Ja ik ben serieus)
Waarom is het altijd Neuville die dit voor heeft elke keer hij aan de leiding van de virtuele WK tussenstand staat?
Of is dit maar ne indruk? Dit is met de jaren, al bijna voorspelbaar geworden ondertussen.
Wie stelt die pace notes in feite op? Swoit hij zakt meteen van 1 naar 4 in de virtuele tussenstand.
Dat was inderdaad spijtig, maar Palou reed wel erg goed ook Conor Daly, en heel Ed carpenter. Chevy's lijken toch minder issues te hebben met fuel. Maar over het algemeen lijken de Honda's wel beterDixon en Rossi hadden wel ferme pech. Pitlane closed wegens incident, konden dus niet binnen voor fuel en banden. Dan emergency stop, motor slaat uit (wegens te weinig benzine? ) en bam, zitten +1 lap achter.
Als ze niet in de lead lap zitten dan kunnen ze het al meteen vergeten