Alan Wake II

Alan Wake 2

In het begin was ik niet zo happy met de late fysieke release van de game, maar dan gezien te hebben dat beide DLC's er in zitten als ook een code voor de eerste game en wat extra stuf dacht ik sure why not.
Ik zou die nog eens moeten oppakken ben halverwege gestopt, het is soms vrij ingewikkeld

Gisterenavond 2 uurtjes gespeeld van "Lake House".
Loving it so far :).
Zot hoe ze de transitie naar Control maken in deze dlc.
Het begint als Alan Wake 2 en transitioneert al snel in de look en feel van Control.
Lijkt ook langer te zijn dan de vorige DLC want die heb ik volgens mij binnen de 2 uur uitgespeeld.

Ik ben na 3 en half uur aan de laatste boss battle beland.
Op internet lees ik dat mensen deze in 45 minuten uitspelen, dan moeten die toch enorm gerushed hebben.
Ik heb wel mijn tijd genomen en alles onderzocht dat mogelijk was.

Als ik hem weer op neem zalt van begin moeten ,ben zowat alles vergeten van waar ik gestopt heb, weet nog in zijn appartement

Als ik hem weer op neem zalt van begin moeten ,ben zowat alles vergeten van waar ik gestopt heb, weet nog in zijn appartement
Ik heb het spel even aan de kant gelegd in het hotel, room 665 of 666 omdat ik er niet door raakte. Ik heb dan 4-5 maand niet meer gekeken, om dan opnieuw door te doen en ik het kwam toch meteen terug. Dus zou daar niet per se mee inzitten.

Ik heb het spel even aan de kant gelegd in het hotel, room 665 of 666 omdat ik er niet door raakte. Ik heb dan 4-5 maand niet meer gekeken, om dan opnieuw door te doen en ik het kwam toch meteen terug. Dus zou daar niet per se mee inzitten.
Denk dat bij mij op hetzelfde ogenblik was in da appartement

Iemand met recente ervaring in AW2 die me kan zeggen of collectables makkelijk of moeilijk te missen zijn in deze game?
Ik las ook iets dat er chapter select is toegevoegd later, maakt dit alles er makkelijker op of niet?

Misschien speel ik deze iets sneller dan gepland, maar ik wil niet zoals in SH2 er twee keer door moeten na elkaar, maar ik wil ook geen guide volgen. Vandaar de vraag, is het doenbaar, mits mss hier en daar iets kleins te weten of volgen of een slimme backup save ergens of zo.

Iemand met recente ervaring in AW2 die me kan zeggen of collectables makkelijk of moeilijk te missen zijn in deze game?
Ik las ook iets dat er chapter select is toegevoegd later, maakt dit alles er makkelijker op of niet?

Misschien speel ik deze iets sneller dan gepland, maar ik wil niet zoals in SH2 er twee keer door moeten na elkaar, maar ik wil ook geen guide volgen. Vandaar de vraag, is het doenbaar, mits mss hier en daar iets kleins te weten of volgen of een slimme backup save ergens of zo.

Volgens mij zijn collectables niet zo moeilijk te vinden.
De levels zijn klein genoeg om een beetje verkenning toe te laten, maar zijn zeker niet open wereld.
Misschien wel een guide erbij nemen?
Zoals je aangeeft maakt de chapter select het wel veel gemakkelijker :).

Het is zowiezo een game die je moet ervaren hebben!

Dat is dan ook de reden dat ik geen guide wil gebruiken. Wil de ervaring niet verpesten, net zoals ik dat bij SH niet wou.

Sorry, niet gelezen dat je geen guide wil gebruiken.
Ik ben zelf geen collectible hunter maar denk dat ik tijdens mijn eerste playthrough zon 90% aan collectibles heb gevonden door gewoon mijn tijd te nemen en de omgeving een beetje uit te kammen.

Sorry, niet gelezen dat je geen guide wil gebruiken.
Ik ben zelf geen collectible hunter maar denk dat ik tijdens mijn eerste playthrough zon 90% aan collectibles heb gevonden door gewoon mijn tijd te nemen en de omgeving een beetje uit te kammen.
ok, cv sounds good! Las dat er maar een handvol zaken ( denk 5 items missable waren ) en dat al de rest tot bepaalde punten allemaal beschikbaar blijft. Denk dus dat ik gewoon kort ga noteren wat die punten zijn en die 5 specifieke collectables zodat ik gewoon die zeker heb en de rest pas na kijk als ik weet, ik ben aan het punt dat ik niet meer terug kan en heb alles gedaan, nu mag ik eens kijken.

Dan verpest ik niet echt iets en zal ik hoogstens een beetje moeten backtracken soms.

ok, cv sounds good! Las dat er maar een handvol zaken ( denk 5 items missable waren ) en dat al de rest tot bepaalde punten allemaal beschikbaar blijft. Denk dus dat ik gewoon kort ga noteren wat die punten zijn en die 5 specifieke collectables zodat ik gewoon die zeker heb en de rest pas na kijk als ik weet, ik ben aan het punt dat ik niet meer terug kan en heb alles gedaan, nu mag ik eens kijken.

Dan verpest ik niet echt iets en zal ik hoogstens een beetje moeten backtracken soms.
voor mij een van de meest natuurlijke platinums in jaren.
backtracken was plezant en doe je bijna van uit uw eigen nieuwsgierigheid.
nooit echt zitten zoeken, al zijn sommige puzzels wat verwarrend, ze zijn snel opgelost.
geen guide gebruikt.
platinum op een weekje.

Staat nu voor 44 € op mediamarkt, dus heb deze besteld. Ik zie dat deel 1 er ook bij zit. Is het aangeraden om deze eerst te spelen?

Ha vandaag in MM voor 44 euros gekocht ze... (deel 1 is een voucher en steekt erbij, nutteloos voor meesten want hij was al op PS+). Had m al digitaal tho maar ja, ik wilde hem ook fysiek voor de collectie. Goeie devs sponsor ik met plezier (aan de laagste prijs :oi22:) Gelukkig heb ik Wukong nog niet gekocht digitaal. Dat het maar snel december is.

Gisteren trouwens eindelijk begonnen aan de DLC. Moet wel zeggen dat Night Springs (hoewel amusant) vrij kort is. Zeker niet de volle prijs waard.

Terug
Bovenaan