Ik volg soms op YT, nu heb ik blijkbaar een soort ander pat gekozen met wake en nu ben ik de draad helemaal kwijt....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soort ander pad? Hoezo?Ik volg soms op YT, nu heb ik blijkbaar een soort ander pat gekozen met wake en nu ben ik de draad helemaal kwijt....

De Alan stukken zijn veel meer "dream world" logic met minder actie en meer wacky stuff. Voor traditionele survival horror gameplay ga je best verder met Saga, alhoewel je uiteindelijk Alan zijn stukken ook moet doen. Ik was persoonlijk voor beiden te vinden en afwisselen helpt zeker. En dit was wel het spel van het jaar voor mij. Nu toegegeven, metro is het meest ingewikkelde stuk van Alan en daarna wordt het een stuk behapbaarder.Momenteel nog altijd bezig aan Alan Wake 2; en moet zeggen snap de hype niet rond de GOTY nominatie.
Ik moet me door deze game slepen, zit nu in het level van de metro, maar vind het totaal niet leuk meer.
Het level vind ik zelf ingewikkeld
Wordt het nog beter?
AW2 is niet een game voor iedereen. Ikzelf vond hem redelijk goed. Zonder al te veel te spoilen, er is een level met musical voor Alan. Dat was het hoogtepunt van de game voor mij. Voor de rest is het een AW game. Genieten van de sfeer (en mooie gfx), rondlopen, vijanden bestralen met een zaklamp en dan neerleggen en onderweg ook wat (soms onlogische) puzzels oplossen (youtube is uw vriend hiervoor).Momenteel nog altijd bezig aan Alan Wake 2; en moet zeggen snap de hype niet rond de GOTY nominatie.
Ik moet me door deze game slepen, zit nu in het level van de metro, maar vind het totaal niet leuk meer.
Wordt het nog beter?
Ik ben iets verder gestopt ik zag het gewoon niet meerEen paar maand niet meer gespeeld en het plots in mijn kop gekregen om vandaag nog eens 2u te spelen. OA die musical gedaan, wat een goed stuk was dat? Voor de rest nog steeds vaak een hersenkraker.
Ik ben na het hotel gestopt voor vandaag. Toch ook efkes youtube nodig gehad voor de code om daar binnen te raken, hoe de fuck moet je dat vinden anders?Ik ben iets verder gestopt ik zag het gewoon niet meer

Idem hier, ben ermee gestopt. Te ingewikkeldIk ben iets verder gestopt ik zag het gewoon niet meer
Daar ben ik ook ergens gestoptMomenteel nog altijd bezig aan Alan Wake 2; en moet zeggen snap de hype niet rond de GOTY nominatie.
Wordt het nog beter?
Het eerste stuk met Saga vond ik geweldig maar dan met Alan ben ik langzaam de interesse verloren.Step into the world of Night Springs. The first expansion for Alan Wake 2 brings three new episodes featuring some familiar characters as they experience the unexplainable. While similar to previously known characters, they are different—Night Springs versions of themselves.
Become the Time Breaker, manipulating time to rewrite your destiny. Embrace the cosmic mysteries as the North Star and unravel secrets that defy reason. Or channel your inner obsession as the Number One Fan, fighting the shadows in pursuit of truth and love.
How come? Wat klikt er niet?Misschien deze nog eens proberen, een kans geven zeg maar.
Want ik vind niks aan deze game.
paar posts hierboven staat hetHow come? Wat klikt er niet?
Nu aan episode 1 bezig en ‘t is nog meer weird dan de game zelf. Heerlijk!

Ja, nu dat iedereen hem al digitaal heeft. Zijde vet met ne physical release... Meh, ik zal mss overwegen om de Xbox versie te kopen dan kan ik die console ook nog eens aanzetten. Staat al maanden stof te vangen sinds ik klaar ben met Forza Horizon.En nog belangrijker!! Eindelijk een fysieke release!