Alan Wake II

Action PC PS5 XBOX Alan Wake 2

zijn wel mooie scores. :) we zullen zien. Eerst nog effe door alle metal gears gaan. Ale als ik mij ga kunnen houden staat al gedownload. Ik doe men best 🙈🙈
 
Vervelend dat er geen preload is op pc.

Dat zal opstaan om 6u worden, DL starten en verder slapen.

Late shift dus ik heb wat tijd om te spelen voor ik vertrek.
 
Aliasing blijft toch pijnlijk in Remedy titels… Schaduwen van objects (bv bomen) bestaan enkel uit pixels en ook al redelijk wat pop ins tegengekomen. De complimenten over de graphics zijn dus niet zó terecht voorlopig. Speel wel op performance mode, maar toch… Ben ook nog maar juist in Bright Falls aangekomen. Sam Lake speelt uw collega FBI-agent by the way! :clap:

Edit: die schaduwen halen mij echt wel uit de game voorlopig… net zoals rare textures die je ook Control had. 😅
 
Laatst bewerkt:
Aliasing blijft toch pijnlijk in Remedy titels… Indirecte schaduwen bestaan enkel uit pixels en ook al redelijk wat pop ins tegengekomen. De complimenten over de graphics zijn dus niet zó terecht voorlopig. Ben ook nog maar juist in Bright Falls aangekomen. Sam Lake speelt uw collega FBI-agent by the way! :clap:
Nice!
Altijd zalig gevonden dat tv interview in deel 1 waar Sam Lake samen met Alan Wake een interview geven :).

Heeft iemand hem al op pc gespeeld? Hoe is de performance?
Denk dat ik deze zonder ray tracing ga spelen, visueel verschil zal wel niet zo groot zijn :)
 
Ik heb de review eens bekeken op ign.
Het spel lijkt le echt wel verwarrend en ingewikkeld met dat switchen tussen twee werelden en het ordenen van bewijzen op het prikbord.
Of is dat niet het geval?
 
Ik heb de review eens bekeken op ign.
Het spel lijkt le echt wel verwarrend en ingewikkeld met dat switchen tussen twee werelden en het ordenen van bewijzen op het prikbord.
Of is dat niet het geval?
Ik heb net 10 minuten liggen denken waarom ik niet verder kon… Was twee clues op het prikbord vergeten te hangen. Op zich dus niet zo ingewikkeld, gewoon even wennen.
 
Beetje offtopic maar is 'Control' zo goed? Spel is een beetje aan mij voorbij gegaan maar ziet er inderdaad nog wel leuk uit. Is momenteel ook afgeprijsd op Steam.
 
Beetje offtopic maar is 'Control' zo goed? Spel is een beetje aan mij voorbij gegaan maar ziet er inderdaad nog wel leuk uit. Is momenteel ook afgeprijsd op Steam.
Jup control is echt wel goed. Als je die kan aankopen voor een prikje zeker doen !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan