RB26DETT
Active member
In een nieuwbouw zou dat misschien lukken maar als de gevelisolatie niet dik genoeg is, gaan uw muren opnieuw opwarmen door de stralingswarmte van buiten.Ivm de comments dat je de airco de hele dag moet laten draaien om de "muren" ook af te koelen. Hier laat ik die airco's ook de hele dag koelen, en blijven koelen tot 2u snachts. Echter warmt het eigenlijk zeer snel terug op, rond 4u wordt ik terug wakker van de warmte.
Betreft Daikin toestellen.