Hier hetzelfde probleem. Helaas pas gemerkt op het moment dat het condenswater langs de voorkant uit de binnenunit kwam gelopen... We hebben het water uiteindelijk afgevoerd gekregen, maar nu is er natuurlijk serieus schimmel beginnen groeien in die opvangbak. Onze installateur is 5 weken onbereikbaar (!). Daikin kan geen technieker sturen omdat ze toestemming nodig hebben van de oorspronkelijke installateur... Als we een andere installateur vragen, zouden we onze garantie verliezen. Dus nu moet ik hier vijf weken zonder airco zitten in een schimmelkot (met 2 kleine kinderen). Ik zou zelf proberen de schimmel te verwijderen, maar heeft er iemand een idee welk product ik hiervoor mag gebruiken? De bak is van isomo met een soort zwarte folie over, en ik ben bang dat dat gaat beginnen invreten ofzo. Er bestaan ook tabletten om in de bak te leggen ter preventie van schimmel- en bacteriegroei. Iemand hier ervaring mee? Ik wil graag iets doen aan de schimmel, maar wil vermijden dat de installateur achteraf ook nog moeilijk zou kunnen komen doen over mijn garantie...