Airco (multi unit)

Ik veronderstel dat deze periode niet ideaal is om een prijsofferte te laten maken? Of speelt dat geen rol (zie in het topic over mobiele airco's de berichten over prijzen x2 sinds vorige week)?

De kans dat je iemand vindt die deze zomer nog kan komen installeren lijkt me nagenoeg nihil. Dus dan kan je even goed wachten tot na de zomer om een offerte te laten maken.
 
De kans dat je iemand vindt die deze zomer nog kan komen installeren lijkt me nagenoeg nihil. Dus dan kan je even goed wachten tot na de zomer om een offerte te laten maken.
Ja, op installatie reken ik helemaal niet. Maar ik kan me voorstellen dat je als installateur, gelet op de vraag die nu wss piekt, wat ruimer gaat rekenen in prijsopgaves. Dus idd, best wachten tot het najaar.
 
Alles reeds geprobeerd (denk ik). Van zodra ik wil aanmelden en hij opent de website (id.daikin.eu) krijg ik de melding "er is iets misgegaan".
 
hello-it-have-you-tried.gif
 
Ik veronderstel dat deze periode niet ideaal is om een prijsofferte te laten maken? Of speelt dat geen rol (zie in het topic over mobiele airco's de berichten over prijzen x2 sinds vorige week)?
Ik ga sowieso ook wachten want ik denk hetzelfde, het lijkt me nu niet de ideale moment. Aller, ik moet toch wachten, want een deel van de achtergevel moet terug los om de leidingen te plaatsen en de timmerman kan pas eind dit jaar/Begin volgend jaar.

Is vraag en aanbod uiteindelijk.

P.S.: over de app, had ik gisteren ook problemen mee, het werkt voor mij alvast weer.
 
Kgoh jah, de airco van de zolder is bij ons al 3 weken "kapot".
Plaatser heeft de leiding niet goed afwaterend gelegd vermoed ik, want het condens water loopt niet weg.

Als je op de leiding blaast stroomt het weg.

Hij komt binnen 2 weken is zien...

Hier hetzelfde probleem. Helaas pas gemerkt op het moment dat het condenswater langs de voorkant uit de binnenunit kwam gelopen... We hebben het water uiteindelijk afgevoerd gekregen, maar nu is er natuurlijk serieus schimmel beginnen groeien in die opvangbak. Onze installateur is 5 weken onbereikbaar (!). Daikin kan geen technieker sturen omdat ze toestemming nodig hebben van de oorspronkelijke installateur... Als we een andere installateur vragen, zouden we onze garantie verliezen. Dus nu moet ik hier vijf weken zonder airco zitten in een schimmelkot (met 2 kleine kinderen). Ik zou zelf proberen de schimmel te verwijderen, maar heeft er iemand een idee welk product ik hiervoor mag gebruiken? De bak is van isomo met een soort zwarte folie over, en ik ben bang dat dat gaat beginnen invreten ofzo. Er bestaan ook tabletten om in de bak te leggen ter preventie van schimmel- en bacteriegroei. Iemand hier ervaring mee? Ik wil graag iets doen aan de schimmel, maar wil vermijden dat de installateur achteraf ook nog moeilijk zou kunnen komen doen over mijn garantie...
 
Hier hetzelfde probleem. Helaas pas gemerkt op het moment dat het condenswater langs de voorkant uit de binnenunit kwam gelopen... We hebben het water uiteindelijk afgevoerd gekregen, maar nu is er natuurlijk serieus schimmel beginnen groeien in die opvangbak. Onze installateur is 5 weken onbereikbaar (!). Daikin kan geen technieker sturen omdat ze toestemming nodig hebben van de oorspronkelijke installateur... Als we een andere installateur vragen, zouden we onze garantie verliezen. Dus nu moet ik hier vijf weken zonder airco zitten in een schimmelkot (met 2 kleine kinderen). Ik zou zelf proberen de schimmel te verwijderen, maar heeft er iemand een idee welk product ik hiervoor mag gebruiken? De bak is van isomo met een soort zwarte folie over, en ik ben bang dat dat gaat beginnen invreten ofzo. Er bestaan ook tabletten om in de bak te leggen ter preventie van schimmel- en bacteriegroei. Iemand hier ervaring mee? Ik wil graag iets doen aan de schimmel, maar wil vermijden dat de installateur achteraf ook nog moeilijk zou kunnen komen doen over mijn garantie...
Hier druipte het ook langs voor eruit.

Heb zelf de kap er af gehaald, de condensslang afgekoppeld en is goed ingeblazen
 
Terug
Bovenaan