Voor 1 binnenunit in de living met 1 buitenunit van daikin kan ik een onderhoudscontract nemen van 120 euro per jaar.
Hoe garantie wordt hierdoor verlengt van 2 naar 5 j. Raden jullie dit aan?
Ik heb 3 aircos in de slaapkamers (ook van daikin). Deze zijn geplaatst geweest door ene andere firma (die nu geen airxos meer plaatst).
Ik vroeg aan de verkoper van de airco ban de living hoe ik de filter moet kuisen van deze aircos. Hij vertelde me dat ik enkel de bovenkant van deze binnenunits moet stofzuigen. Klopt dit?
Hoe garantie wordt hierdoor verlengt van 2 naar 5 j. Raden jullie dit aan?
Ik heb 3 aircos in de slaapkamers (ook van daikin). Deze zijn geplaatst geweest door ene andere firma (die nu geen airxos meer plaatst).
Ik vroeg aan de verkoper van de airco ban de living hoe ik de filter moet kuisen van deze aircos. Hij vertelde me dat ik enkel de bovenkant van deze binnenunits moet stofzuigen. Klopt dit?
.