apzoeir
Well-known member
Idem hier... Heb er al de seizoenen al vierkant naast gezeten, maar deze had'k snel. Maar is puur geluk eigenlijk.Eerste keer dat ik de mol juist heb, zat er al snel op eigenlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem hier... Heb er al de seizoenen al vierkant naast gezeten, maar deze had'k snel. Maar is puur geluk eigenlijk.Eerste keer dat ik de mol juist heb, zat er al snel op eigenlijk.
Gij verdient klappen dat ge daarnaar kijkt, me dunkt.Wil iemand die wuivende kleinen achter de molcafe presentator een lap geven?
De voorgaande reeksen indachtig, is de mol wellicht iemand die nog niet te veel/opvallend in beeld is geweest. Ik gok op Senne.

.Ik zou dat verwachten want de camera ploeg staat ook in de kamer van de speler, denk ik.Zou die robot op afstand bestuurd worden?

Uiteindelijk had Sicilië ook alles te bieden, natuurlijk, dus ik begrijp wel dat ze ervoor gekozen hebben.Zou die robot op afstand bestuurd worden?
Voor zover ik weet kan de Spot-robot volledig worden geprogrammeerd.Ik zou dat verwachten want de camera ploeg staat ook in de kamer van de speler, denk ik.
Vond ik net niet eigenlijk. En bij die AI stukjes kon Senne evengoed zijn stem wat aanpassen. Denk niet dat er echt veel uit te halen viel.Ja met die audio van de echte mol was het wel duidelijk dat het Senne was, de andere 2 stemmen klonken te vaag
Ja, vond het ook weer een super seizoen. Heel knap hoe het telkens in elkaar zit, toch altijd nieuw en tegelijk erg verweven met vorige jaren.Heerlijk seizoen toch weer. Ik zeg het elk jaar, maar goed. Wat een programma.
Ik had Senne "juist", maar eigenlijk heel de tijd blijven twijfelen. Voor mij was zijn positie in het kasteel niet logisch, maar daar ben ik dan geblindeerd geweest door het geklungel van de rest vrees ik. En Michaël was een gigantische bliksemafleider natuurlijk.
Ik kijk alweer uit naar volgend jaar!