Aflevering 6: De stem van de mol, de molboekjes begraven... en wat is dat met die Wilhelmscream?

Tussentijdse pol: Wie is de mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    120
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
1714325872947.png


Ik geloof niet dat ze écht de stem van de mol gaan laten horen! Da's toch veel te gemakkelijk?

En hoe zit dat met die Wilhelmscream eigenlijk? Dat blijft nu maar opduiken, zelfs in de trailer.

Rest mij nu nog een naam te jinxen zodat die kan afvallen! Euhm... ik vind Bernard niet zo goed meer spelen maar ik ga voor een shocker kiezen: Michaël!


De uitslag van de BG verdachten bij het begin van deze aflevering:
Senne op kop! Maar da's niet moeilijk want ze hebben hem ferm vies in beeld gebracht. Da's te gemakkelijk voor de kijker, dus het is wsl de mol niet, dan?
1714326066299.png
 
Nog iets dat wel fijn kan zijn. Eerst eens schieten, iemand anders schiet mee en dan "Ah oei we hebben niet veel kogels"
 
Jammer. Ik ga de wekelijkse badpakscène missen. Wel leuk dat ik gelijk heb gekregen ivm het zetten van de tattoo. :unsure:

Edit: Senne die duidelijk het minst enthousiast vierde bij het slagen van de paintball proef. Ik blijf bij mijn mol.
 
Die cijfercodes zijn idd wel geboortejaren van kandidaten?
Denk nie dat het jaar 9502 al gepasseerd is. :unsure:

Ik zit echt 50/50 tussen Michael en Senne. Tis 1 van die 2. Zou makkelijker voor mezelf zijn als een van beiden er volgende week eruit vliegt, dan kan ik gelijk de ander viseren.
 
Dus Stephanie zegt dat ze haar eigen boekje geschoten heeft en iedereen gelooft haar direct? Kans na deductie was wel klein (alleen 2 en 3 waren nog onbekend) maar toch gek da er geen discussie was
 
Denk nie dat het jaar 9502 al gepasseerd is. :unsure:

Ik zit echt 50/50 tussen Michael en Senne. Tis 1 van die 2. Zou makkelijker voor mezelf zijn als een van beiden er volgende week eruit vliegt, dan kan ik gelijk de ander viseren.
Eerst was het '98 (getal met 98) daarna '92. Geboortejaren van Charlotte en Bernard. De maand mss ook? Heb de twee volgende cijfers niet onthouden.
 
Die charlotte is echt wel dom.
"Hoe mooi kan een mens zijn". Ja, tenzij het de mol is die niets opschrijft of iemand die goed kan onthouden en dan dubbel zoveel info heeft.
 
Bernard die weer alle dingen deed wat ik zou verwachten van een mol. Classic. En dan zit er nog altijd zo weinig volk op die man. wake up people

En toch een kleine flater om geen van de eerste twee personen een rood scherm te geven. Dan weet je gewoon dat de derde persoon er uit ligt omdat je anders geen spanning meer hebt.

Stel je voor persoon drie heeft een groen scherm
Geef je persoon vier ook een groen, dan weten we gewoon dat persoon vijf... dus persoon vier moet een rood scherm krijgen. Echt wie let er eigenlijk op op de redactie van dat programma? Voor mij was de spanningsboog WEG. jammer.
 
Terug
Bovenaan