Advies aankoop headset

Beste leden,

Ik ben op zoek naar een over-ear headset tot max 200 euro ongeveer.

Ik was aan het kijken naar de Bose QC 35 en de Teufel Real Blue NC, maar ben zelf geen expert, dus ik zou graag hier wat advies bij jullie willen krijgen over wat de beste keuzes momenteel zijn voor dit bedrag :)
 
Deze Drop PC38x krijgt de allerbeste reviews. Wired, maar als je goede kwaliteit geluid wil is dat toch de enige optie. Hang daar (eventueel op termijn) nog een DAC/AMP voor en je gaat nog een stap vooruit...
 
Er zijn er te veel om van te kiezen. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Juist ook nog gelezen dat de Sony WH XM3 een zeer goede optie zou zijn en een van de beste all rounders is.
 
Is het belangrijk om met meerdere Bluetooth apparaten tegelijk te koppelen? Als ja kunt ge al heel wat opties elimineren.

Als nee is die Sony WH XM3 waarschijnlijk de beste value for money.
 
Ik heb al enkele jaren de Bose QC 35 II en kan die enkel maar aanraden. Uitstekend geluid, comfort, ANC,.. echt geweldig apparaat.
 
Is het belangrijk om met meerdere Bluetooth apparaten tegelijk te koppelen? Als ja kunt ge al heel wat opties elimineren.

Als nee is die Sony WH XM3 waarschijnlijk de beste value for money.
Nee, eigenlijk totaal niet. Ik zie daar ook de meerwaarde niet in.

Gewoon een goede all-rounder om muziek op te luisteren, niks meer :)
 
Ik heb uiteindelijk voor de sennheiser pxc 550 gekozen 2 jaar geleden.

Op basis van algemene reviews (in een winkel ze allemaal op mijn hoofd te zetten en te vergelijken) en deze vergelijking :

Was en ben nog altijd zeer tevreden van mijn keuze. Al is er nu al een PXC 550 II
 
Thanks voor de tip ivm de Bose, heb ze gisteren gekocht op Amazon. Blijkbaar heeft een collega die ook en is er heel content van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan