Advies aankoop headset

Deze of toch de 700 kopen? Twijfel heeft hard 🙈
Vooral die micro usb houd me wat weg van deze…
Ga eens naar een mediamarkt en probeer deze 2 naast mekaar en zie of er iets is in 1 vd 2 die u doet shiften ernaar.

Wat betreft micro usb of het andere, ik heb genoeg kabels en laders van beiden, dus meh.

Voor de rest, en kijk een beetje door de taal heen. Maar misschien helpt dit al een beetje :
 
Ga eens naar een mediamarkt en probeer deze 2 naast mekaar en zie of er iets is in 1 vd 2 die u doet shiften ernaar.

Wat betreft micro usb of het andere, ik heb genoeg kabels en laders van beiden, dus meh.

Voor de rest, en kijk een beetje door de taal heen. Maar misschien helpt dit al een beetje :
Merci :)
 
Gn probleem.

Daarnaast is de makkelijkste afweging misschien :

1) is 170-190€
2) 250 - 270€

Ben ik bereid om zoveel geld te geven daaraan. En is het verschil tijdens de sessie van mediamarkt mij dat verschil waard.

Ik heb zoals al gezegd die allemaal naast elkaar gebruikt. Bij de 700 kreeg ik te veel druk op de oren, waardoor dat onaangenaam aanvoelde (maar dit is anders bij iedereen). De QC25 II en de sennheiser waren toen nog beide in de running (al viel de sennheiser het beste mee qua gebruikscomfort voor mij op dat moment).
Toen ben ik even tweedehands gaan kijken en kon ik de QC op dat moment nieuw voor 220 en tweedehands voor 160-170 terugvinden. En de sennheiser voor 100. De sony xm3 vond ik te dof klinken. De NC was impressionant, maar geluid klonk gewoon beter vond ik bij de andere 3 voor de muziek die ik graag hoorde. Opgelet bij de sennheiser moest je dan wel de club voorinstelling gebruiken, zonder dat was het voor mijn type muziek minder aangenaam (eigenlijk exact hetgeen die persoon die tgv kanker zijn gehoor verloor of kon verliezen vermeldde).

Prijsverschil heeft voor mij toen de beslissing gemaakt. En Uiteindelijk gebruik ik die ook regelmatig op de bureau om te bellen. Voor mij is het de beste 100€ die ik al heb besteed (elke dag gebruik ik dat tussen de 2 - 10 uur). Vooral omdat ik al minstens 30€ elk jaar kwijt was aan oortjes waarvan de kabel elke 6 maand naar de fillistijnen was... (bij de dure van 15-25€ of zo, bij die van china (1-5€) was dit na 2 maand het geval - maar dat lijkt mij nu passé met de wijzigingen van de douanekosten) en was het ondertussen beu om die oortjes altijd uiteen te halen, opnieuw te solderen, en dan weer te kunnen gebruiken voor 2 maand voordat ik opnieuw kon gaan solderen... Of de verspilling van elektronica indien ik dat elke 6 weken tot 2 maand kon weggooien.

En met de oortjes zonder kabel had ik schrik dat ik ze wel eens zou misplaatsen... als mijne kop niet vast stond dan verloor ik die ook nog...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan