JanusDR
Well-known member
Koers van Alex: gevolgdYou go Alex!
Nee serieus, zou er iemand nu in die commissie echt zoiets hebben van "Dat ziet er een verstandige uit, goed beleid ook in zijn eigen land. We volgen zijn koers" ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koers van Alex: gevolgdYou go Alex!
Nee serieus, zou er iemand nu in die commissie echt zoiets hebben van "Dat ziet er een verstandige uit, goed beleid ook in zijn eigen land. We volgen zijn koers" ?

Nu nog afwachten of dat verstandig wasKoers van Alex: gevolgd![]()
Ik kan mij niet voorstellen dat er ergens ter wereld nog meer betaald wordt voor gas dan hier. Amerikanen zitten maar aan goeie 20 euro/MWh . Voor lng tankers is het sowieso cashen in Europa.Vraag me af hoeveel van de 81 gastankers hier nog gaan aankomen. Vermoed dat ze wel zullen doorvaren.
2 is nog nooit open geweest. Maar we zijn nu in versneld tempo een switch aan het maken om weg te bewegen van gas. Laat dat maar zo lang mogelijk doorgaan.Ik kan mij niet voorstellen dat er ergens ter wereld nog meer betaald wordt voor gas dan hier. Amerikanen zitten maar aan goeie 20 euro/MWh . Voor lng tankers is het sowieso cashen in Europa.
De enige oplossing op lange termijn is Nordstream 1 en 2 weer openen.
2 is nog nooit open geweest. Maar we zijn nu in versneld tempo een switch aan het maken om weg te bewegen van gas. Laat dat maar zo lang mogelijk doorgaan.
Maar ipv van mensen gratis geld toe te stoppen zonder enige incentive om minder te verbruiken zoals het onbeperkte sociaal tarief, zouden ze dat beter beperken en met de rest van het geld mensen en bedrijven ondersteunen die de switch weg van gas willen maken.
Nee klopt, maar hij is wel klaar, en betaald?2 is nog nooit open geweest.
Nee, we zijn bezig om gas op andere dure manieren naar hier te krijgen. Mensen stellen hun nieuwe ketel op gas uit en vullen hun mazouttank nog eens, laat die ketel nog maar een jaar langer staan. Er werd hier al ergens gesproken over een propaantank huren. Nog anderen die ik ken hebben een houtkachel besteld.Maar we zijn nu in versneld tempo een switch aan het magen om weg te bewegen van gas.
Residentieel beweegt er wel wat met de rush op pv panelen, batterijen en warmtepompen, maar elektrificatie zal ook zijn uitdagingen hebben.Laat dat maar zo zo lang mogelijk.
Sociaal tarief heb ik nooit goed begrepen. Dat is veel te goedkoop. De switch weg van gas? Het gaat niet enkel over gas, het gaat ook over elektriciteit.Maar ipv van mensen gratis geld toe te stoppen zonder enige incentive om minder te verbruiken zoals het onbeperkte sociaal tarief, zouden ze dat beter beperken en met de rest van het geld mensen en bedrijven ondersteunen die de switch weg van gas willen maken.
Nee, we zijn bezig om gas op andere dure manieren naar hier te krijgen.
Residentieel beweegt er wel wat met de rush op pv panelen, batterijen en warmtepompen, maar elektrificatie zal ook zijn uitdagingen hebben.
Nee 1,2,3 zal het niet zijn. Maar dit is het moment om immense stappen hierin te zetten. Dus ipv mensen geld toe te stoppen zonder gevolgen voor hun verbruik, zou ik graag een shift zien van dat geld naar duurzame oplossingen, waar we wel iets aan hebben.Hoe gaan we dan als land concurrentieel blijven. Naast de loonhandicap, ook de energiehandicap. Je weet ook dat dit niet zomaar kan op 1-2-3 afstappen van gas.
Collega van mijn madam (oud huis) 1100 euro per maand. 1100!Collega van mijn vrouw 716 euro voorschot factuur dit is toch niet meer betaalbaar ?
Je weet waarvoor je gaat werken. Al moet isoleren toch wel interessant zijn....Collega van mijn madam (oud huis) 1100 euro per maand. 1100!
Je weet waarvoor je gaat werken. Al moet isoleren toch wel interessant zijn....
Zeg tegen uw zus dat ze ne keer stopt met te investeren in lires.De zus van mijn broer zelfs 3 miljard per maand!
Ze gaat wel wat minder lang douchen, dus dat compenseert.
T-shirts met lange mouwen en dikke truien. Die gaan goed gaan in de winkels deze winter en een ideaal kerstcadeau.Collega van mijn madam (oud huis) 1100 euro per maand. 1100!
Die prijzen zijn toch van de pot gerukt ?Collega van mijn madam (oud huis) 1100 euro per maand. 1100!
Ze is @JanusDR enige erfgename. Voortschrijdend inzicht noemen ze datZeg tegen uw zus dat ze ne keer stopt met te investeren in lires.
Je zou verwachten dat ze met ne janus in de familie betere investeringen deed....