Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt.Een deel van de oplossing is om de prijs van elektriciteit los te koppelen van gasprijs.
Veel experten zijn daar ook voorstander van. Het is niet logisch dat opgewekte energie van wind en zon aan zo'n hoog tarief wordt doorgerekend.

Is niet veel anders als die personen achter coronawaanzin en andere nonsens...Dit zo iemand de mogelijkheid krijgt om zijn onzin rond te bazuinen in de media, onbegrijpelijk.
Klopt.
Maar ik dacht juist dat dit gedaan was als onderdeel van de ROI voor nieuwe windmolens (maar eigenlijk ook voor de al geplaatste). Al zorgt dit nu wel dat nieuwe windmolens met zo'n hoge prijzen nog interessanter wordt. Schaf dat af, en investeringen in batterijparken worden dan ook weer wat moeilijker.
Het is allemaal niet zo simpel of evident...
Is niet veel anders als die personen achter coronawaanzin en andere nonsens...
https://www.hln.be/binnenland/wij-b...citeitsfactuur-niet-meer-te-betalen~ad91e7a9/
Ook nie het scherpste mes uit de lade
Hoe gaan wij EISEN dat Rusland de oorlog stopt zonder sancties
Lief vragen hebben we denk ik al gedaan, dat was een njet.
En de winsten van de bedrijven afnemen + hen nog een belasting boven op laten betalen ?!
Wie verzint die bagger
No shit..![]()

Had je van een communist / idiote activist iets anders verwacht ? Die kerel is destijds veroordeeld wegens het verspreiden van een pamflet om treinsporen te saboteren. Dus niet al te veel aandacht aan geven. Als het hier zo slecht is en hij goedkope stroom wilt dat hij dan in Rusland gaat wonen.https://www.hln.be/binnenland/wij-b...citeitsfactuur-niet-meer-te-betalen~ad91e7a9/
Ook nie het scherpste mes uit de lade
Hoe gaan wij EISEN dat Rusland de oorlog stopt zonder sancties
Lief vragen hebben we denk ik al gedaan, dat was een njet.
En de winsten van de bedrijven afnemen + hen nog een belasting boven op laten betalen ?!
Wie verzint die bagger
Ik ga dit weekend eens horen voor offertes voor het steken van een houtkachel. Richtprijzen zijn tussen 5-10k.Mocht ik een houtkachel hebben zou ik het ook zo doen, zoveel mogelijk hout stoken als mogelijk.
Een groene, goedkope oplossing voor energie (kerncentrales) mocht niet, dus dan moeten we nu als burgers ook geen rekening houden de milieu-effecten van een gezellige houtkachel.

Ue auto op rollen zetten en kilometers laten draaienen het valt nogal snel op als je 200l diesel erdoor jaagt en maar 100km ermee gereden hebt...

Gelukkig blijft hout gratis.Ik ga dit weekend eens horen voor offertes voor het steken van een houtkachel. Richtprijzen zijn tussen 5-10k.
6000 euro gas / jaar?
5 tot 10 moeilijke winters?
![]()

Mijn hout is dat wel ja. En overschotten kan ik ook nog eens mooi doorverkopen.Gelukkig blijft hout gratis.![]()
Hier int boske achter liggen thans massas omgewaaide bomen te verrotten, maar owee als ge daar ne dennenappel op zou rapen.Gelukkig blijft hout gratis.![]()
Je schrijft het om te lachen maar geef me een budget van 5-8 k en ik bouw zo'n systeem waarmee je auto's op rollen elektrische energie kan laten produceren (die sync & mooi aan 50 Hz met het net meedraait). oi22Uw auto op rollen zetten en kilometers laten draaien![]()
Ik ga er mij zelf een steken volgende maand. 2de hands 300 EUR voor een kachel van een jaar oud. Goed zot om daar 6k voor te geven. Anderzijds kost een vakman natuurlijk wel geld als je het zelf niet kan.Ik ga dit weekend eens horen voor offertes voor het steken van een houtkachel. Richtprijzen zijn tussen 5-10k.
6000 euro gas / jaar?
5 tot 10 moeilijke winters?
![]()
Ge hebt lef, of ge hebt dat niet héIk ga er mij zelf een steken volgende maand. 2de hands 300 EUR voor een kachel van een jaar oud. Goed zot om daar 6k voor te geven. Anderzijds kost een vakman natuurlijk wel geld als je het zelf niet kan.

Gewoon ne groep zetten, rode diesel erin, en zo uwe Tesla opladen.Je schrijft het om te lachen maar geef me een budget van 5-8 k en ik bouw zo'n systeem waarmee je auto's op rollen elektrische energie kan laten produceren (die sync & mooi aan 50 Hz met het net meedraait). oi22