Sedert wanneer is LPG duurder dan naft?Het verbruik van zo'n marginale Dodge RAM flirt met de 20L
En dan vaak nog eens op LPG dat nog duurder is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sedert wanneer is LPG duurder dan naft?Het verbruik van zo'n marginale Dodge RAM flirt met de 20L
En dan vaak nog eens op LPG dat nog duurder is.
Sedert wanneer is LPG duurder dan naft?
Wie gaat het betalen?Dus ? Nog een tussenkomst voor de lage middenklasse ?
Waardoor de gewone middenklasse zich benadeeld voelt en amper nog een verschil merkt ? Of geven we hun dan ook nog iets bij ?
Mij nie gelaten, maar wie gaat het nog allemaal betalen.

.Dus je was part of the problem?Aah het verkeer te zien vandaag zit er precies nog wel wat rek op de brandstofprijzen

Ah, ik verwarde LPG met CNG.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/0...n-rijden-op-aardgas-is-onbetaalbaar-geworden/
Mijn vriendin moest sowieso de baan op dus die heeft me afgezet aan kantoorDus je was part of the problem?
Ik ook ze, daar ni van![]()
Dus ik nam geen extra plaats is
en vooral het kost me niks extraDaarstraks gemerkt dat mijn sojadrank van de colruyt is gestegen. Waar blijft mijn regeringstussenkomst?!Dus ? Nog een tussenkomst voor de lage middenklasse ?
Waardoor de gewone middenklasse zich benadeeld voelt en amper nog een verschil merkt ? Of geven we hun dan ook nog iets bij ?
Mij nie gelaten, maar wie gaat het nog allemaal betalen.
Mensen kopen nog steeds eten -> er zit nog wel rek op de voedselprijzenAah het verkeer te zien vandaag zit er precies nog wel wat rek op de brandstofprijzen
Mensen kopen nog steeds eten -> er zit nog wel rek op de voedselprijzen
Mensen verwarmen nog steeds hun huis -> er zit nog wel rek op de gasprijzen
Mensen gebruiken nog steeds stroom -> er zit nog wel rek op de stroomprijzen
Allé, dat is toch ook wel een heel kortzinnige uitspraak eh. Mensen moeten nu eenmaal gaan werken of ergens zijn en raken daar niet altijd zonder auto.
Dus er zit nog rek op de prijzen van het OV!Moest ik geen mondmasker moeten dragen, ik ging met de trein!!
Een grote groep van de mensen werkt al 2 jaar (voor een gedeelte) thuisMensen kopen nog steeds eten -> er zit nog wel rek op de voedselprijzen
Mensen verwarmen nog steeds hun huis -> er zit nog wel rek op de gasprijzen
Mensen gebruiken nog steeds stroom -> er zit nog wel rek op de stroomprijzen
Allé, dat is toch ook wel een heel kortzinnige uitspraak eh. Mensen moeten nu eenmaal gaan werken of ergens zijn en raken daar niet altijd zonder auto. De rek begint er wel degelijk bij meer en meer mensen uit te gaan.
Wat valt er te betalen?Mij nie gelaten, maar wie gaat het nog allemaal betalen.
Merci om mij dat in mijn gezicht te wrijven.En geld hebt ge nooit op overschot.Uwe spaarboek is nooit dik genoeg.Wie gaat het betalen?
Die die geen auto hebben, in een kleine appartementje wonen waar nauwelijks verwarmd moet worden. Die hebben geld op overschot.

VRT: "Iedereen is het erover eens dat er iets moet gebeuren aan de stijgende energieprijzen" ... Die hebben duidelijk nog niet met @mac-bc gesprokenOm u nog wat blijer te maken deze maandagochtend.
![]()
Wat gaat regering doen aan stijgende energieprijzen? Vanavond topoverleg, verlaging btw op gas lijkt al zeker | VRT NWS Nieuws
Vanavond komt het kernkabinet van de federale regering bijeen over de fors stijgende brandstofprijzen. Om de prijzen aan de pomp te drukken wordt er gedacht aan een verlaging van de accijnzen, maar daarover zit nog niet iedereen op dezelfde lijn. Ook de hoge energieprijzen worden vanavond...www.vrt.be

Maar dat hebben ze al gedaan. Daarmee hebben ze de vermindering op BTW voor elektriciteit voorzien, die cheque van 100€ en de verdere uitbreiding en verlenging van die uitbreiding van het sociaal tarief.Wat valt er te betalen?
Is volgende redenering te simplistisch?
Er is door de stijgende prijzen dus een meeropbrengst voor de overheid. Als de overheid nu haar opbrengsten calculeert op het niveau van voor de stijging? Dan zal de stijgende prijzen een minder harde invloed hebben op de eindfactuur van de gezinnen. Het gaat hier niet om wat de overheid extra zou moeten betalen maar over wat ze minder zullen ontvangen. Als er geen stijging was van de energieprijzen hadden ze dat geld ook niet ontvangen.
De zakken van de overheid zijn niet oneindig diep om geld uit te geven maar blijkbaar wel om er geld in te steken.
To be fair heb ik toch al van meerdere mensen gehoord dat ze sinds kort opnieuw naar het werk moeten gaan. Dat is daarom niet fulltime, maar zorgt gewoon voor een stijging in verkeer.Een grote groep van de mensen werkt al 2 jaar (voor een gedeelte) thuis
Nu is telewerk 2? weken niet meer verplicht en je merkt een enorme toename van verkeer (allé ik merk het niet, maar die thuis wel)
Ofwel zijn opeens op alle plaatsen de werkgevers zo'n asociale klootzakken dat ze hun persoon fulltime naar kantoor verplichten te gaan, of de mensen kiezen er toch ook zelf voor ?
Ik ga misschien kort door de bocht, maar waar waren die mensen allemaal enkele weken geleden ? gewoon lekker van thuis aan het werken waarschijnlijk
Was de vlaamse toen die dat bedrag heeft goedgekeurd en toen dachten ze nog dat dat allemaal snel verleden tijd zou zijn.Weet je nog toen alle tijdelijk werklozen plots 200euro kregen voor de water- en energiefactuur? (zelfs niet per gezin)
Iedereen zat toen verplicht thuis en niemand kon buitenshuis geld op doen. In mijn (vermogende) omgeving heeft iedereen goed kunnen sparen die periode.
Absurde maatregel die nu veel beter van pas zou komen.
En nu kibbelt de regering over het kleinste detail van een tegemoetkoming. Absurd gewoon.