Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Order gecanceld door de slome admin van de leasing en aan het kijken voor alternatieven. Ofwel de Canyon Speedmax, ofwel de Ordu in de stock zwart met minibeetje groen. Allebei vreselijk saai. De zelfhaat voor deze beslissingen is real.
Dit is zo frustrerend. Ik ging dan naar Ironbikes waar ik verwacht dat ze iets zeggen over de verschillende fietsen en dan zo heel erg lauw reageren. Je zou er bijna een Canyon van bestellen omdat niemand zin lijkt te hebben om je iets te verkopen.Zah deze week ook een deftige triathlon fiets van van rysel bij decathlon, geen idee van levertermijn.
Ik zou ook graag een nieuwe kopen
![]()
BMC Speedmachine 01 THREE - DewaSport fietsen
Frameset Frame: Speedmachine 01 Premium Carbon | ICS Technology Stealth Cable Routing | Integrated Fuel Tank 1200 Hydration System | Integrated Rear Storage 260 |…www.dewasport.be
Deze zit momenteel in men hoofd, ik kan het opzich wel kopen, maar twijfel toch, heb ik het wel nodig? Zou ik dan niet beter een orbea, van rysel of canyon kopen, of een tweede hands...
Was vorig weekend naar de winkel geweest in de hoop dat ze me konden overtuigen, maar veel zin hadden ze niet had ik de indruk.
Van mijn vrouw mag het, das het probleem niet.
Helaas uiteindelijk elders gekocht omdat ze haar oog had laten vallen op de gele Topstone en bij Grand Depart enkel Scott te leasen viel.
. Ook vaak direct naar mij kijken als ze iets vroegen a la "met welk pedaalsysteem rij je", ik hou me dan van de domme en laat haar direct antwoorden, dan staan ze daar gelijk de suprised pikachu. Over andere dingen waar je verwacht dat een iets minder hardcore fietsliefhebber dan weer wat minder over weet (bijv. Cannondale Smartsense, tubeless, etc,) dan weer geen woord extra uitleg.
Over de bikefit nog een extra opmerking dat je je niet moet laten leiden door de UCI legal positie. Ik heb een rechte zadelpen zodat mijn zadel verder vooruit kan en ik meer boven de bracket zit, maar die positie is niet UCI legal, dus de standaard zadelpen laat dat niet toe. Waarom ze amateurs in een UCI positie zetten is mij een raadsel.Aan allen, bedankt voor de input.
Ik had blijkbaar wel een verkeerd beeld van Scott dan.
Nu, op zich interesseert "premium" mij niet echt. Waarmee ik niet bedoel dat de kwaliteit mij niet interesseert, maar als pakweg Merida quasi evengoed is als Specialized maar gewoon aanzien wordt als de goedkopere variant daarvan door hun imago, dat interesseert me niet echt. Zeker als er een groot prijsverschil mee gemoeid is.
Het verbaast me wel dat Ridley zo slecht zou zijn?
Ik ben natuurlijk niet getrouwd met die dealer dus andere merken komen ook zeker in aanmerking. Welke merken zijn dan, in die prijscategorie (2.000€-3.000€), volgens jullie het meest aan te raden?
Zo een bikefit is zeker wel een goede tip, iemand daar goede adressen voor in (zuid)Oost-Vlaanderen? Ik sukkel idd wel met wat kwaaltjes aan lies, knie, voet,... dus een goede positie op de fiets zal zeker belangrijk zijn om niet na enkele weken geen plezier meer te hebben door pijn hier en daar. Ik ben ook 1m91 groot met lange benen, dus ook geen standaard wielrenner model me dunkt.
Neem zeker ook eens een kijkje bij Van Rysel voor goede prijs/kwaliteit.Aan allen, bedankt voor de input.
Nu, op zich interesseert "premium" mij niet echt. Waarmee ik niet bedoel dat de kwaliteit mij niet interesseert, maar als pakweg Merida quasi evengoed is als Specialized maar gewoon aanzien wordt als de goedkopere variant daarvan door hun imago, dat interesseert me niet echt. Zeker als er een groot prijsverschil mee gemoeid is.
Ik ben natuurlijk niet getrouwd met die dealer dus andere merken komen ook zeker in aanmerking. Welke merken zijn dan, in die prijscategorie (2.000€-3.000€), volgens jullie het meest aan te raden?
Zo een bikefit is zeker wel een goede tip, iemand daar goede adressen voor in (zuid)Oost-Vlaanderen? Ik sukkel idd wel met wat kwaaltjes aan lies, knie, voet,... dus een goede positie op de fiets zal zeker belangrijk zijn om niet na enkele weken geen plezier meer te hebben door pijn hier en daar. Ik ben ook 1m91 groot met lange benen, dus ook geen standaard wielrenner model me dunkt.
Een addict RC is niet hetzelfde als een Addict qua geometrie heEen Scott addict RC vind ik persoonlijk een beetje saai ogen.
Ridley is helemaal niet slecht. Van de Vlaamse voorjaarskoersen is er 1 gewonnen op een Ridley, 0 op een Scott of een MeridaHet verbaast me wel dat Ridley zo slecht zou zijn?

Als ik dit lees zeg ik direct: laat uw bikefitter een aantal fietsers voorstellen op basis van de metingen die hij doet. Daar zal altijd wel iets in uw budget tussen zitten.Zo een bikefit is zeker wel een goede tip, iemand daar goede adressen voor in (zuid)Oost-Vlaanderen? Ik sukkel idd wel met wat kwaaltjes aan lies, knie, voet,... dus een goede positie op de fiets zal zeker belangrijk zijn om niet na enkele weken geen plezier meer te hebben door pijn hier en daar. Ik ben ook 1m91 groot met lange benen, dus ook geen standaard wielrenner model me dunkt.
Ja weet ik. Maar ik bedoelde effectief de RCEen addict RC is niet hetzelfde als een Addict qua geometrie he

Ridley is helemaal niet slecht. Maar ook helemaal niet goed.Ridley is helemaal niet slecht. Van de Vlaamse voorjaarskoersen is er 1 gewonnen op een Ridley, 0 op een Scott of een Merida![]()
RC is zelfs niet voor zijn budget die begint op 5kJa weet ik. Maar ik bedoelde effectief de RC
Ridley is helemaal niet slecht. Maar ook helemaal niet goed.
Met een Dacia geraak je ook in Portugal, maar als ik moet kiezen dan toch liefst wel met een wagen die geen bladveren heeft en waarvan geluidsisolatie geen onbestaande optie is.
Lijkt me ook maar meeste merken zetten gewoon foto's van fietsen zonder spacers op hun siteZiet er mij toch een normale cockpit uit
De cockpit is anders, non-integrated met normale stem (ultegra) vs. integrated (105). Dat lijkt mij eerlijk gezegd nog een voordeel ook!Sinds een dikke week de Endurace cf7 di2 105 in bezit. Nu zijn er nieuwe modellen, lijkt me dat die CF8 met ultegra di2 voor 300 euro minder dan toch een veel betere deal is? Zie ik hier iets over het hoofd en is het de moeite om het retour proces te doorlopen?
Ik ben er zelf nog niet geweest maar enkele kennissen hebben mij deze aangeraden.Aan allen, bedankt voor de input.
position-switch.be
Het ging over de coolheid van Scott als merk.RC is zelfs niet voor zijn budget die begint op 5k
Heb je überhaupt al ooit op een Ridley gereden? Of is het zoals ik denk en kak je er gewoon op met 0 kennis van het product