Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit zijn gemekker leid ik af dat het om geitenkeutels gaatWaar fiets jij wel dat er schapen los op de weg lopen? Als ik me niet vergis wonen wij zowat in dezelfde regio en ik moet zeggen dat ik nog nooit schapendrol heb moeten ontwijken.
Als je het nodig vindt om de prijs van je fiets te vermelden, ben je zeer zelden 'de man'.Ben ik overigens de enige die zijn schouders ophaalt bij een Aeroad van 6,6k?
We gaan nu toch niet doen alsof je daarmee de man bent met zijn super dure fiets?
Realiteit is dat het eerder goedkoop is.
Maar een beetje zorg dragen en zorgen dat hij niet makkelijk kan gestolen worden is universeel of de fiets nu 1000 of 14000 kost.
Petje af wel dat je erin slaagt om 3 posts te schrijven waar geen letter in feite klopt. Dat is een prestatie op zich.
Ja daar geef ik je gelijk in want dan moet je je fiets gewoon in je woonkamer achter glas steken en er niet mee fietsen. Want slijtage ga je altijd hebben en er is niets dat je niet kan vervangen.@Str8_6 Ik ken jouw situatie niet maar je kan toch onmogelijk met de onderstaande bezwaren indachtig op de Canyon-website een fiets zoeken en tot de conclusie komen dat een Ultimate de beste oplossing is?
Los van of hij nu een troll is of niet, maar fietsen naar je vakantieplaats is altijd wel een stevige training gestolen.met de aeroad naar de camping![]()
Enige tips hoe je dat aan uw wederhelft verkoopt? Als het naar het buitenland is, betekent het toch dat je meerdere dagen op voorhand moet vertrekken.Los van of hij nu een troll is of niet, maar fietsen naar je vakantieplaats is altijd wel een stevige training gestolen.
een Chauffagist doet 20u per dag aan 36,5km/u gemiddeld. Op anderhalve dag staat zo iemand in Italië, da's wel verkoopbaar denk ik.Enige tips hoe je dat aan uw wederhelft verkoopt? Als het naar het buitenland is, betekent het toch dat je meerdere dagen op voorhand moet vertrekken.
Een echte commuter fiets is dan eerder een touringfiets met een riem? Gaat natuurlijk zo snel niet zijn. Maar met een riem heb je quasi geen onderhoud, je kan er door weer en wind mee rijden zonder ketting die verslijt.Even overdrijven om mijn initiële standpunt te verdedigen kan geen kwaad. Het is gewoon een feit dat ik al een paar keer verrast werd door serieuze putten en bulten en noodstops in het stadsverkeer. Woon-werkverkeer verloopt gewoon anders dan langs de ijzer fietsen. Ik kan mij niet van het idee ontdoen dat de slijtage bij woon-werkverkeer hoger is.
Ik heb die endurace gehad tot 30 december 24, ik heb daar in die natte mist verplaatsingen met gedaan, door schapendrollen gereden (want hier laten ze de schapen gewoon los lopen, i.p.v. achter een draad). Uiteindelijk was dat ook zonde om met een Ultegra di2 door de regen en plassen te rijden. Nadien ben ik de mtb beginnen gebruiken voor woon-werkverkeer tot het lente werd. Het is makkelijk om achteraf te zeggen: je had die fiets moeten houden. In die periode (december 24), was dat nog niet aan de orde.
Trol? Ik denk gewoon luidop over een commuter-fiets. Een fiets waarmee je zonder schuldgevoel door een plas kan rijden.
Een echte commuter fiets is dan eerder een touringfiets met een riem? Gaat natuurlijk zo snel niet zijn. Maar met een riem heb je quasi geen onderhoud, je kan er door weer en wind mee rijden zonder ketting die verslijt.
Koersfiets en door plassen rijden, dat is nu niet echt de ideale combinatie, tenzij je graag kuist of met een bruin spoor op uw achterwerk wilt arriveren op het werk.
Dat was ik inderdaad uit het oog verloren.een Chauffagist doet 20u per dag aan 36,5km/u gemiddeld. Op anderhalve dag staat zo iemand in Italië, da's wel verkoopbaar denk ik.
Ik zou het niet weten, want hier is het meestal omgekeerd.Enige tips hoe je dat aan uw wederhelft verkoopt? Als het naar het buitenland is, betekent het toch dat je meerdere dagen op voorhand moet vertrekken.
Ik doe Ironman Zweden dit jaar en mijn vriendin plant naar daar te fietsen, dus ik rijd elke dag met de auto tot het volgende hotel om daar mijn training te doen/te rusten.Je partner met kinderen in de auto en jij fietst?Ik ga dit jaar naar Normandie, slechts 500km ideale Z2 training dus. Heeft er wel iemand tips voor carbon fietsstoeltjes want mijn kinderen zouden ook mee moeten.![]()
Ik heb dat al vaak geprobeerd maar de politie kon daar niet mee lachenDan ga ik gewoon ne nieuwe halen
Geen abnormale vraag en je geeft er zelf al antwoord op.De laatste was dat een Ridley met mechanische groep. Dat maakt mij echt geen fuck uit in een mooie omgeving en neemt alle stress rond die fiets weg.
Dus dat N+1 verhaal in de zin van die goedkopere reis/commutefiets is toch geen abnormale vraag?