Aankoopadvies: welke racefiets/MTB?

De saga is nog niet afgelopen, ze zijn al 3 dagen bezig met een nieuwe bestelbevestiging te maken met toepassing van de coupon. Misschien is er iets mis gelopen en zullen ze noodgedwongen een slx moeten opsturen aan dezelfde prijs. ;)

Ik heb voor mijn vrouw volgende besteld; https://www.specialized.com/be/nl/allez-sport/p/199981?color=322603-199981
Beschikbaar, mooie korting van dealer, afmontage op haar maat (ze is 1.54m, dus bars 36, crank 165 etc) & beschikbaar in een maat die klein genoeg is. Voor Tiagra is de prijs hoog, maar eerlijk, er is niet echt een (leverbaar) alternatief...
Voor die prijs krijg je bij Liv/giant een volledige 105 fiets.

Klopt, maar dan komt het punt; beschikbaarheid (LBS heeft ook geen Giant, wat ook meespeelt).
Tiagra zelf is er wel niks op aan te merken, mijn eerste fiets heeft dit ook en doet gewoon wat moet.

Specialized is wel het eerste merk die ik een tiagra fiets met hydraulische remmen zie verkopen.

Ik heb voor mijn vrouw volgende besteld; https://www.specialized.com/be/nl/allez-sport/p/199981?color=322603-199981
Beschikbaar, mooie korting van dealer, afmontage op haar maat (ze is 1.54m, dus bars 36, crank 165 etc) & beschikbaar in een maat die klein genoeg is. Voor Tiagra is de prijs hoog, maar eerlijk, er is niet echt een (leverbaar) alternatief...
Amai dat is duur, bij andere merken heb je al een 105, soms zelf al in Carbon als het outlet is. Nuja beschikbaarheid en maat, ik weet het...

Integendeel? Dus als er nieuwe kleuren uitgebracht worden, wordt uw oudere fiets toch recenter? Interessant.
Met de huidige gang van zaken qua kleurstellingen?
Dan heb je beter een fiets van vorig seizoen ja, hij zal qua kleurstelling altijd mooier zijn.

Ik weet niet wat fabrikanten bezielt maar het is een kunst op zich om jaar op jaar de kleuren minder mooi te maken.

Amaai nogal niet.... Begint een beetje schandalig te worden wat ze vragen voor fietsen met een krom stuur.

Vooral omdat het een alu fiets is :p
Specialized natuurlijk. Dat koop je niet omdat het prijs/ kwaliteit snor moet zitten.
Algemeen ook die wielen, dat is echt van niveau onder de instap.
Tubeless mag je al vergeten daarmee :p
Zuur geld maar als de keuze beperkt is heb je weinig keuze natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Vandaag wat kapitaal voorbij zien fietsen thuis hhhh hamai
Het verbaast mij meer en meer hoeveel dinero's er door gewone particulieren aan fietsen gegeven wordt. Op zich niet slecht want in tegenstelling tot een motor, waar je dik van wordt, is fietsen wel gezond. Of passeeerde er een wielerwedstrijd?

Het verbaast mij meer en meer hoeveel dinero's er door gewone particulieren aan fietsen gegeven wordt. Op zich niet slecht want in tegenstelling tot een motor, waar je dik van wordt, is fietsen wel gezond. Of passeeerde er een wielerwedstrijd?
Leasing. Wel klote voor degene die geen leasing hebben en nu bedragen van 6k en meer mogen neerleggen.

Terug
Bovenaan