A Knight of the Seven Kingdoms

Vond de aflevering top maar toch geen 9.9 score waard zoals ik overal lees... heb in got toch betere afleveringen gezien

Sterk stukje televisie. Niveau GoT(en niet het laatste deel van het laatste seizoen ;) )
Heel sterk in beeld gebracht. Toch echt een sterke reeks met knappe cast.

Laatst bewerkt:
Ik vind het toch ook wel straf hoe het na 5 korte afleveringskes al zo kan binnenkomen.
Er zit natuurlijk bias in die scores (compensatie van iedereen die op zijn honger bleef zitten bij het einde van GoT en heel House of Dragons), net zoals het laatste seizoen van GoT ook geen 4/10 verdiende, maar dit was toch wel een absolute topaflevering hoor.

Blijkbaar wilt de showrunner 12-15 seizoenen maken dus ze zullen het ook wel verpesten:)

Laatst bewerkt:
Kort maar dat vind ik niet zo erg omdat de afleveringen gewoon goed zijn. 4 gezien tot hiertoe, morgen de voorlaatste en dan is het wachten op de laatste.

Kort maar dat vind ik niet zo erg omdat de afleveringen gewoon goed zijn. 4 gezien tot hiertoe, morgen de voorlaatste en dan is het wachten op de laatste.
Voorlaatste is wel erg goed, al vind ik het nu ook niet het beste wat ik al heb gezien in een serie. Snap vooral de drang niet om de battle aan te gaan met die Breaking Bad episode die zogezegd het beste is wat er is. Reviewbomben met 1 ster vind ik nogal kleuterachtig.

Uitstekende serie, zoals ik verwacht had is de finale eerder een afronding/overgang naar het volgende seizoen zoals bij GoT ook vaak het geval was

Matig einde na die top 5e aflevering.
Vond ik ook. Maar voor mij is die wereld sowieso al wat donkerder dus ik hou meer van HotD dan dit.

De laatste minuten vond ik wel best leuk dus ik kijk wel verder. Hoop dat aangezien het zo'n korte afleveringen zijn in nog kortere seizoenen dat het wel vlot vooruit gaat en we geen jaar moeten wachten op het vervolg

Had na aflevering 1 heel erg mijn twijfels over de reeks omdat het minder politiek is luchtiger is bij momenten. Uiteindelijk ook uitgekeken gisteren. Goede reeks met een paar hoogtepunten maar persoonlijk vind ik GoT en HotD meer mijn ding. Ook die 30mins aflevering is telkens aanpassen. Je komt er net in en het is al bijna gedaan. Benieuwd naar het volgende seizoen. Voor mij is dit een 6/10

Vond ik ook. Maar voor mij is die wereld sowieso al wat donkerder dus ik hou meer van HotD dan dit.

De laatste minuten vond ik wel best leuk dus ik kijk wel verder. Hoop dat aangezien het zo'n korte afleveringen zijn in nog kortere seizoenen dat het wel vlot vooruit gaat en we geen jaar moeten wachten op het vervolg
Is al aangekondigd dat het een jaarlijkse release wordt. Dus zal toch jaartje wachten worden ;)

Terug
Bovenaan