Computer 8 pin (4+4 pin) ATX CPU kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

busracolak

Member
iTrader: 81% (26/32)
Gevraagde goederen
CPU kabel voor PSU
Ik zoek een 8 pin (4+4 pin) ATX CPU kabel van het merk Corsair (Type 4).

Heb je er een liggen, gelieve me dringend te contacteren.
 
Ook net besteld.
In de UK, de enige ebay verkopers die dat verkopen (aan normale prijzen) zitten allemaal in de UK.

Eén probleem, brexit, dus dat verdomde kabeltje van 9£ moet nu de douane passeren waardoor het pakweg een maand gaat duren om geleverd te worden (was na één werkdag al wel in België op de douane/Bpost aangekomen)...

Wat een klucht. Vervelend voor ons, zeer pijnlijk voor die UK ebay verkopers, die zien hun potentiele kopers met een kleine 450 miljoen mensen minderen, al helemaal vanaf 1/7/2021 wanneer je op alle pakjes btw gaat moeten betalen (ook die onder de 22€ waard), samen met de Bpost handling fee van 24€ om die btw van een paar Euro's of zelfs Eurocentiemen van jou te collecteren...


Screenshot-20210126-220300-com-android-chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb hier nog een volledige set Type4 liggen van mijn HX1200i. Type3 en 4 zijn compatibel, enigste verschil is de 24-pin. De rest van de kabels zijn net hetzelfde.

Ik heb gesleevede kabels dus gebruik ze niet.


Doe een bod, zou ik zeggen.
 
voor in de toekomst: het kan nooit kwaad om de (European-based) support van de maker te mailen, heb ik bvb gedaan bij Be Quiet en die hebben mij voor €4 een dubbele PCIE 6+2 kabel opgestuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan