5x Kingston A2000 1TB NVMe SSD (2GB/s read/write)(Nieuw)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
24h na bod (indiviudeel per stuk bekeken)

thomasghys

Member
iTrader: 100% (40/40)
Algemene informatie/specificaties
Kingston A2000 1TB NVMe SSD Min: €80 Meeneem: €85
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Roeselare
Nieuw in verpakking. 5 stuks beschikbaar. 5 jaar garantie via Kingston.

Min & Meenem per stuk: €80

Ophalen of verzenden via BPost (€4.40 naar postpunt, €5.70 naar adres).


Overzicht:

SSD 1Beschikbaar
SSD 2Verkocht SpYdR0 - 80€
SSD 3Verkocht SpYdR0 - 80€
SSD 4Beschikbaar
SSD 5Beschikbaar
 
Laatst bewerkt:
Wat hebben we gemist ?
Deze hebben kort aan een mooie prijs gestaan. (Waarschijnlijk prijsfout) Heb er uit volle enthousiasme wat te veel besteld. Heb er eentje in mn PC gedraaid en eentje in een externe case. De rest verkoop ik nu, hopende wat winst te maken 😁. Toch nog geen slechte korting voor de kopers. Indien er geen interesse is stuur ik ze gewoon terug.
 
Deze hebben kort aan een mooie prijs gestaan. (Waarschijnlijk prijsfout) Heb er uit volle enthousiasme wat te veel besteld. Heb er eentje in mn PC gedraaid en eentje in een externe case. De rest verkoop ik nu, hopende wat winst te maken 😁. Toch nog geen slechte korting voor de kopers. Indien er geen interesse is stuur ik ze gewoon terug.
Als er geen reactie komt, neem ik ze wel over voor de aankoopprijs + wat extra voor de moeite ;-).
 
Dat maakt niet uit, denk ik dan? De korting die je krijgt is hoger dan de winst die hij zou nemen 😉.
goh zou ik toch mee opletten persoonlijk, items mogen hier op het forum normaal niet boven aankoopprijs verkocht worden, akkoord in dit geval was aankoopprijs uitzonderlijk laag vanwege een fout van de winkel/webshop, en bijgevolg inderdaad nog steeds mooie prijs voor iemand die 1 of meerdere van deze ssd's kan gebruiken
ter info, is zeker geen aanval naar jou en de OP, ik geef het maar gewoon mee ;)
 
goh zou ik toch mee opletten persoonlijk, items mogen hier op het forum normaal niet boven aankoopprijs verkocht worden, akkoord in dit geval was aankoopprijs uitzonderlijk laag vanwege een fout van de winkel/webshop, en bijgevolg inderdaad nog steeds mooie prijs voor iemand die 1 of meerdere van deze ssd's kan gebruiken
ter info, is zeker geen aanval naar jou en de OP, ik geef het maar gewoon mee ;)
Ik had de regels nog eens gechecked en las "...Geen van beide mag hoger zijn dan de nieuwprijs." Hiermee versta ik dat de vraagprijs niet hoger mag zijn dan de huidige nieuwprijs (of MSRP?). Moest dit toch aankoopprijs zijn mag een mod deze thread altijd afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: kjol
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan