5x Kingston A2000 1TB NVMe SSD (2GB/s read/write)(Nieuw)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
24h na bod (indiviudeel per stuk bekeken)
Maakt het eigenlijk uit waar hij ze gehaald heeft en wat hij ervoor betaald heeft? Zoek je zo een schijfje en kan je er hier eentje kopen voor +- 30 EUR minder dan de winkelprijs, zou je dan niet tevreden zijn?

Vind het ook altijd zo raar als mensen vragen "wat is de reden van verkoop?" als ik bijvoorbeeld een volledige PC te koop aanbied.
Als ik zou zeggen dat ik die een paar maanden geleden nieuw gekocht heb, maar nu verkoop wegens te weinig gebruik, dan zijn ze tevreden dat ze € 300 minder betalen dan de winkelprijs. Zeg ik dat ik PC's samenstel met zo goede als nieuwe onderdelen, gewoon omdat ik het graag doe, dan kunnen ze ineens niet leven met het besef dat ik er dus ook een kleinigheid aan overhoud ...

Zou al die moraalridders eens willen zien als ze morgen in de Mediamarkt binnenstappen en 5st zien liggen aan 59,90, wetende dat ze er makkelijk 20 EUR meer voor krijgen ... "Nee, ik laat ze liggen voor de volgende"? ... Yeah, right ...

Ik probeer uit principe niet van "scalpers" te kopen maar ik ben wel dankbaar dat men hier relatief open heeft gecommuniceerd hoe ze eraan geraakt zijn zodat anderen dezelfde kans konden krijgen om ze te kopen. (Vooral gij dan, eigenlijk.)

Zo uitzonderlijk was de prijs nu ook niet. Ik denk een maandje terug was er een aanbieding op amazon.co.uk rond 70€ inclusief BTW geleverd aan België voor een 1TB NVME van een gekend merk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan