4k tv

Mijn telenet zal via de pc gaan (tenzij ze ooit een app voor de playstation ontwikkelen) dus dat zal weinig problemen geven (hoop ik) 😎 thx for the tip!
 
Ja dacht het wel maar misschien dat deze meer verbruikt. Van een modem bvb is het niet wenselijk deze in een stekkerdoos te steken. Staan echter maar 3 dingen verbonden met de stekkerdoos dus zal idd geen probleem zijn 😁👍
 
De rechteronderhoek is licht geplooid 😱😱😱 gelukkig zaterdag een nieuwe

Edit; direct gebeld, coolblue wou hem direct vervangen (ik ben geen reclame maker maar TOP service)
 
De kogel is door de kerk, ga mij toch zo een LG oled halen.
Juist de grootte ben ik nog niet 100% uit en waar ik hem ga halen.
Bedankt voor de tips iedereen :smile: .
 
een oled zal je je niet beklagen.

pist op die QLED troep, En al zeker op standaard lcd/led. Enige nadeel is dat je op elke andere TV nu het inferieur beeld gaat zien. Zelf de bioscoop is een downgrade...
 
Ik heb besloten om een LG G1 65" te kopen eens de prijzen genoeg gedaald zijn (en mogelijk meer zouden dalen dan de vorige modellen omdat de introductieprijs al lager was), maar damn via dat topic op tweakers zou 'm nu al te krijgen zijn voor €1700 als ik m'n huidige tv inlever... Dat is zo kort na de lancering toch al een absurd goeie prijs en doet me twijfelen om niet te wachten tot pakweg black friday. Enige nadeel is dat ik de verkoper niet ken.
 
Mijne LG OLED van ongeveer 3 jaar oud heeft nu sinds dit jaar lichte burn in EN nu ook een groep pixels die kapot lijken te zijn.
Als de reparatie mij te duur uitkomt ga ik voor een nieuwe.
Heeft me in 2017 of 2018, 2000 euro gekost, zou in die price range willen blijven, kwaliteit primeert.
Alleen zou ik nu een 65 inch willen ipv een 55 (omdat het kan).
Welke is ideaal voor gaming, heeft minstens 4K en heeft de beste HDR?
 
Mijne LG OLED van ongeveer 3 jaar oud heeft nu sinds dit jaar lichte burn in EN nu ook een groep pixels die kapot lijken te zijn.
Als de reparatie mij te duur uitkomt ga ik voor een nieuwe.
Heeft me in 2017 of 2018, 2000 euro gekost, zou in die price range willen blijven, kwaliteit primeert.
Alleen zou ik nu een 65 inch willen ipv een 55 (omdat het kan).
Welke is ideaal voor gaming, heeft minstens 4K en heeft de beste HDR?

Amaai dat is wel heel snel stuk.
Hopelijk heb ik dat niet voor bij die van mij
 
Amaai dat is wel heel snel stuk.
Hopelijk heb ik dat niet voor bij die van mij
Heel snel zou ik het nu niet noemen, meestal hoop ik op een 4 jaar per TV.
Met ongeveer 6u screen time per dag (gemiddeld) heb ik er alvast value for money uitgehaald.
En OLED blijft speciaal, zeker icm HDR content, dus inderdaad geniet er gewoon van.
 
Heel snel zou ik het nu niet noemen, meestal hoop ik op een 4 jaar per TV.
Met ongeveer 6u screen time per dag (gemiddeld) heb ik er alvast value for money uitgehaald.
En OLED blijft speciaal, zeker icm HDR content, dus inderdaad geniet er gewoon van.

Met mijn vorige TV 10j gedaan en nog doorverkocht want daar was dus absoluut niets aan :)
 
Met mijn vorige TV 10j gedaan en nog doorverkocht want daar was dus absoluut niets aan :)
Je hebt het ook weg gedaan met reden, denk ik.
Levensduur is niet alles, maar de OLEDs mogen imo minstens 5 jaren meegaan.

Juist even opgezocht; ik had dit via coolblue aangekocht en die houden gelukkig alles bij op hun website.
En ik kan via hun reparatie aanvragen, das ook al mooi meegenomen.
Net geen 4 jaren oud 😥

Aankoopdatum: 11 juli 2017
Aankoopprijs: 1900 euro
 
Je hebt het ook weg gedaan met reden, denk ik.
Levensduur is niet alles, maar de OLEDs mogen imo minstens 5 jaren meegaan.

Ahja omdat ik OLED + 4K + HDR wou voor de PS5 niet omdat er iets aan die TV was.

Zonder de PS5 had ik hem nog gehouden :)

Maar 4j levensverwachting voor iets van 2000 euro vind ik echt te weinig.
 
Terug
Bovenaan