Mijn ervaring kwa 3D print(ers) is : wil je echt leren hoe alles juist werkt kwa settings/parameters ect koop een 2dehands ender 3v2 ;-)... Maar als je vrij vlot zo goed mogelijk 3D stukken wil printen dan een A1 van bambu voor het budget, heb je rek op het budget dat is de X2D (combo) de deal.

Ik ben op zoek naar iemand in omgeving Gent die het (uiteraard tegen vergoeding) zou zien zitten om 2 haakjes te printen.
Ik weet dat bepaalde bibliotheken printers hebben die je kan gebruiken, maar ik ben zelf een complete leek met 2 linker handen.

Stuur gerust een PB!

Ik ben op zoek naar iemand in omgeving Gent die het (uiteraard tegen vergoeding) zou zien zitten om 2 haakjes te printen.
Ik weet dat bepaalde bibliotheken printers hebben die je kan gebruiken, maar ik ben zelf een complete leek met 2 linker handen.

Stuur gerust een PB!
Ik kan dat wel maken. Ik stuur u een PB.

Stuur gerust een PB!
Is dit om enkel stilstaand te gebruiken of ook om mee te fietsen? In geval van het laatste zou ik het afraden om hier een 3dprint voor te gebruiken, aangezien die niet opgewassen is tegen de schokbelasting van zo'n kinderfietsje en het risico reëel is dat je met je bakfiets (met vermoedelijk een kind in) tegen de grond gaat wanneer zo'n haak plots doorbreekt.

Is dit om enkel stilstaand te gebruiken of ook om mee te fietsen? In geval van het laatste zou ik het afraden om hier een 3dprint voor te gebruiken, aangezien die niet opgewassen is tegen de schokbelasting van zo'n kinderfietsje en het risico reëel is dat je met je bakfiets (met vermoedelijk een kind in) tegen de grond gaat wanneer zo'n haak plots doorbreekt.
Ik heb al veel functionele prints gemaakt die het zwaar te verduren krijgen. Als dat in de juiste oriëntatie geprint is met genoeg walls, is dat nagenoeg even sterk als een molded onderdeel.

Je moet dat niet in PLA gaan printen dat niet goed tegen schokken kan, maar met de betere engineering materialen is dat geen probleem.

Wat zijn de ervaringen qua levertermijnen bestelling -> levering van Bambu labs? Ik wil vermijden dat men hier met een groot/zwaar/duur ding aan mijn deur staat als ik niet thuis kan zijn. Al zeker als men bvb. met DPD en consoorten werkt dat de doos zowat tegen uw voordeur knalt en weer vertrekt, thuis of niet.

Wat zijn de ervaringen qua levertermijnen bestelling -> levering van Bambu labs? Ik wil vermijden dat men hier met een groot/zwaar/duur ding aan mijn deur staat als ik niet thuis kan zijn. Al zeker als men bvb. met DPD en consoorten werkt dat de doos zowat tegen uw voordeur knalt en weer vertrekt, thuis of niet.
+- 5 werkdagen

Deze week 1ste keer "panne" met mijn biqu B1(ender 3 clone), ptfe tube die niet meer wou blijven zitten.
Is nu gelukkig wel een cheape fix, maar ik ben wel al even aan het gluren naar een snapmaker U1, maar ik vraag mij af of ik 4 verschillende kleuren bv ga gebruiken, ik print eigenlijk uitsluitend functionele prints die ik meestal zelf ontwerp om iets te herstellen of dergelijke en dan maakt de kleur weinig uit.

Bij BL vind ik dat gewoon al handig om van restje van een rol zonder zorgen over te schakelen naar een volle wanneer de eerste leeg geraakt tijdens een print.
Ook pla met petg support (of visa versa) is handig als je dat wil.
En ge kunt al wat luier zijn met rollen vervangen. :p

Terug
Bovenaan