Mijn ervaring kwa 3D print(ers) is : wil je echt leren hoe alles juist werkt kwa settings/parameters ect koop een 2dehands ender 3v2 ;-)... Maar als je vrij vlot zo goed mogelijk 3D stukken wil printen dan een A1 van bambu voor het budget, heb je rek op het budget dat is de X2D (combo) de deal.

Ik ben op zoek naar iemand in omgeving Gent die het (uiteraard tegen vergoeding) zou zien zitten om 2 haakjes te printen.
Ik weet dat bepaalde bibliotheken printers hebben die je kan gebruiken, maar ik ben zelf een complete leek met 2 linker handen.

Stuur gerust een PB!

Ik ben op zoek naar iemand in omgeving Gent die het (uiteraard tegen vergoeding) zou zien zitten om 2 haakjes te printen.
Ik weet dat bepaalde bibliotheken printers hebben die je kan gebruiken, maar ik ben zelf een complete leek met 2 linker handen.

Stuur gerust een PB!
Ik kan dat wel maken. Ik stuur u een PB.

Stuur gerust een PB!
Is dit om enkel stilstaand te gebruiken of ook om mee te fietsen? In geval van het laatste zou ik het afraden om hier een 3dprint voor te gebruiken, aangezien die niet opgewassen is tegen de schokbelasting van zo'n kinderfietsje en het risico reëel is dat je met je bakfiets (met vermoedelijk een kind in) tegen de grond gaat wanneer zo'n haak plots doorbreekt.

Is dit om enkel stilstaand te gebruiken of ook om mee te fietsen? In geval van het laatste zou ik het afraden om hier een 3dprint voor te gebruiken, aangezien die niet opgewassen is tegen de schokbelasting van zo'n kinderfietsje en het risico reëel is dat je met je bakfiets (met vermoedelijk een kind in) tegen de grond gaat wanneer zo'n haak plots doorbreekt.
Ik heb al veel functionele prints gemaakt die het zwaar te verduren krijgen. Als dat in de juiste oriëntatie geprint is met genoeg walls, is dat nagenoeg even sterk als een molded onderdeel.

Je moet dat niet in PLA gaan printen dat niet goed tegen schokken kan, maar met de betere engineering materialen is dat geen probleem.

Terug
Bovenaan